CO JE TULIP HR?
Díky TULIP HR mohou vaši zaměstnanci spravovat své úkoly v bezpečném cloudovém systému. Vy se tak dokážete zcela zbavit papírování, zejména oběhu citlivých dat po kanceláři.
Umožněte svým personalistům digitalizovat procesy související s lidskými zdroji a automatizovat firemní management v HR oblastech – od nástupu zaměstnanců, docházky, pracovních cest, mezd až po správu benefitů. Poskytněte jim prostor pro plánování a kontrolu personálních výdajů, aniž by to vyžadovalo zbytečně mnoho zdrojů a nákladů.
TULIP eliminuje zátěž spojenou s papírovou administrativou a manuální prací personálního oddělení i běžných zaměstnanců.
zemí světa
KLIENTŮ
UŽIVATELŮ
DOKUMENTŮ ZA MĚSÍC
KTERÉ HR PROCESY SI VYLEPŠÍTE DÍKY TULIP PLATFORMĚ?
Online správa výplatních pásek
Umožňuje sbírat, připravovat a schvalovat data pro bezchybnou kalkulaci mezd ve vysoce zabezpečeném online portálu. Vaši kolegové sami přistupují ke svým výplatním páskám a dalším dokumentům online ze zaměstnaneckého portálu.
Co s TULIP HR získáváte?
- Bezpečná výměna dat pro správný výpočet mezd v jedné platformě, bez zbytečného vyměňování emailů
- Online distribuce výplatních pásek a archiv dokumentů v cloudu
- Dotazy zaměstnanců ke mzdám zpracované online, s emailovými notifikacemi o vyřešených žádostech
- Striktní pravidla pro přístupová práva
- Bezpečný portál pro výměnu osobních údajů v souladu s GDPR
- Flexibilní uživatelská podpora dostupná přímo přes TULIP
Správa benefitů
Umožňuje naplánovat a zpřístupnit firemní benefity pro zaměstnance v jednoduché a intuitivní platformě. Zaměstnanci si vybírají benefit z dostupného seznamu, který je propojen se schvalovacím procesem a emailovými notifikacemi. Online přístup k reportům a dalším důležitým informacím je samozřejmostí.
Co s TULIP HR získáváte?
- Plně přizpůsobitelný modul pro správu firemních benefitů
- Zahrnuje různé typy benefitů, podmínky čerpání, dostupnost pro zaměstnance, sledování kvót
- Emailové notifikace a schvalování požadavků
- HR tým má přístup k aktuálním informacím a reportům o čerpání benefitů
Správa pracovních cest
Plánování, schvalování a vyúčtování pracovní cesty v jednom praktickém online nástroji. Zjednodušuje a automatizuje reportování výdajů a mění bolestivé zpracovávání služebních cest na jednoduchý a praktický proces pro finanční oddělení i pro zaměstnance.
Co s TULIP HR získáváte?
- Pracovní cesty zpracovávané v jednom rozhraní, výlučně online
- Schvalovací proces žádosti o pracovní cestu, zálohu, rezervaci přepravy a hotelu
- Automatické generování formulářů pro vyúčtování pracovní cesty
- Bezpapírová správa služební cesty pro zaměstnance i finanční tým
Správa firemních událostí
Připravíte si vlastní kategorie eventů, tagy, čekací listiny při překročení kapacity akce, i vlastní podmínky pro přihlášení na event. S přehlednou a jednoduchou platformou umožníte event manažerovi přístup ke všem potřebným informacím o stavu akce – k dispozici jsou přehledné reporty, statistiky a emailové notifikace.
Co s TULIP HR získáváte?
- Široké možnosti pro správu firemních událostí
- Interaktivní webové rozhraní s jednoduchým přihlašováním na vybranou akci
- Žádné papírové registrace, ani sdílené excely
PROČ ŘÍDIT VAŠE HR V TULIPU?
Zefektivnění práce
Získáte jednotné online rozhraní pro HR administraci. Přehodnotíte a zjednodušíte evidenci docházky, mzdovou a HR administrativu a navrhnete si procesy na míru v interaktivním cloudu.
Soulad s legislativou
Zbavíte se neustálého sledovaní legislativních změn. Přenecháte tuto starost nám a budete si jistí, že s TULIPem jsou všechny vaše procesy v souladu s aktuálně platnými nařízeními.
Žádné dodatečné instalace na vaší straně
TULIP HR je cloudové řešení. Vy a vaše IT oddělení proto nejste zatěžováni žádnou instalací softwaru nebo hardwaru. Vaši zaměstnanci jednoduše na začátku obdrží přihlašovací údaje do svých TULIP účtů, přihlásí se přes jakýkoliv prohlížeč a mohou pracovat. Jednoduché, rychlé a intuitivní.
Bezproblémové zavedení do dalších zemí
Podporujeme vaši expanzi. Nepotřebujete hledat nová HR řešení pro svoje zahraniční pobočky. Cloudová platforma umožňuje schvalovací procesy i soulad s místní legislativou napříč zeměmi kdykoliv a přes jakékoliv zařízení.
INTUITIVNÍ ROZHRANÍ PRO SPRÁVU HR AKTIVIT
Přehled výplatních pásek zaměstnance
Přehled výplatních pásek zaměstnance
Příklad seznamu firemních benefitů
Příklad seznamu firemních benefitů
Žádost o pracovní cestu
Žádost o pracovní cestu
Správa firemních událostí
Správa firemních událostí