TULIP Benefity nejen ulehčí práci vašemu personálnímu oddělení, ale zvýší také zájem o benefity mezi vašimi zaměstnanci – to vše díky jednoduché dostupnosti a snadnému uplatnění firemních benefitů.
ZDOKONALTE SPRÁVU SVÝCH BENEFITŮ S TULIPEM
Přeneste správu vašich benefitů do plně přizpůsobitelné online platformy a zjednodušte jejich řízení personalistům i všem zaměstnancům. Naše cloudové řešení vám umožňuje plánovat různé typy benefitů, zadávat podmínky čerpání, upravovat dostupnost pro konkrétní zaměstnance, sledovat nároky a uplatnění. Vše v jednom intuitivním rozhraní. Reporty jsou vám přístupné v reálném čase a vaši zaměstnanci mají k dispozici aktuální informace o firemních benefitech a možnostech čerpání díky automatizovaným e-mailovým notifikacím.
CO DĚLÁ Z TULIP PLATFORMY VOLBU ČÍSLO 1?
Zbavte se papírování
Zahoďte nepřehledné formuláře a přejděte na plně automatizovaný management benefitů v cloudovém systému s notifikacemi napojenými na e-mail a dostupností 24/7 z každého zařízení.
Přizpůsobení klientům
Nastavte si libovolný počet benefitů a přiřaďte jim podmínky pro uplatnění. K dispozici jsou také různé varianty tzv. výběrových benefitů, které si mohou vaši kolegové preferenčně zvolit.
Hladké uplatnění benefitu
Zjednodušte práci vašemu HR týmu a motivujte zaměstnance k využívání benefitů díky přívětivému a dostupnému webovému prostředí.
Bezproblémová implementace
Výběr cloudového nástroje je plusem pro vaše IT oddělení. Má výrazně méně práce a vy nejste zbytečně zatěžováni žádnou instalací softwaru.
VYUŽIJTE VŠECH VÝHOD TULIP BENEFITŮ
JAKO ZAMĚSTNANEC
- Benefit můžete uplatnit jediným kliknutím v cloudové platformě, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.
- Vytvoříte si vlastní benefit plán – rozvrhnete si uplatnění benefitů v čase, podle nabídky dostupnosti.
- Automaticky dostáváte notifikace o schválení vyžádaného benefitu přímo do e-mailu.
- Přístup ke svým benefitům máte na stejném místě jako evidenci docházky, pracovních cest, výplatní pásky a další HR dokumenty.
JAKO HR ADMINISTRÁTOR
- Agendu benefitů spravujete v jednotném administračním rozhraní.
- Uvolníte si ruce od HR činností, které si zaměstnanci umí vyřešit sami přímo v cloudu.
- Plně automatizované procesy a odstranění lidského faktoru eliminuje chyby při zpracování.
- Získáte přístup k transparentním reportům a datům dostupným v reálném čase. Můžete pak vytvářet vlastní analýzy a statistiky a lépe plánovat výdaje dalších období.
INTUITIVNÍ WEBOVÉ ROZHRANÍ PRO SPRÁVU BENEFITŮ
Přehled benefitů pro zaměstnance
Přehled benefitů pro zaměstnance
Žádost o oblíbenou „multisportku“
Žádost o oblíbenou „multisportku“
Žádost o benefit
Žádost o benefit