V TULIPu vyvíjíme ty nejlepší technologie, abyste mohli vytvářet mzdové procesy pro své klienty online a v souladu s lokální legislativou.
Obvyklé nastavení obsahuje dvě uživatelské sekce: Sekci zaměstnance se základními uživatelskými právy a Sekci manažera s vyššími uživatelskými oprávněními. Sekce manažera je určená především pro vedoucí pracovníky a personalisty.
Zaměstnanci mají přístup ke svým: výplatním páskám, osobním dokumentům, žádostem, správě služebních cest, online evidenci docházky.
Manažeři využijí: výměnu mzdových informací, mzdové kalendáře, schvalovací procesy na míru, online reporty, schvalování docházky.
HR profesionálové (personalisté) spravují dokumenty zaměstnanců, mzdy a uzavírají firemní docházku.
Mzdové podklady a docházku nyní můžete spravovat jednoduše v cloudu. Zaměstnanci mají nepřetržitý přístup k výplatním páskám a kontrolují svou docházku přehledně přímo v TULIPu.
Toto jsou hlavní součásti TULIP Payroll. Platformu je samozřejmě možné dále přizpůsobit dle vašich potřeb: