CO JE DOCHÁZKOVÝ SYSTÉM TULIP T&A?
TULIP je cloudová platforma pro sledování a evidenci docházky zaměstnanců. Umožňuje jim samostatně spravovat pracovní dobu, zadávat žádosti o absence, schvalovat docházku podřízených a řešit individuální i týmový rozvrh. Vše v přívětivém online rozhraní.
Docházkový systém TULIP vám pomáhá zlepšit sledování pracovní doby, poskytuje přehledné reporty, zajišťuje soulad s legislativou. Je bezpečný a můžete jej používat i v jakékoliv zahraniční pobočce vaší společnosti.
Platforma TULIP eliminuje oběh papírů a manuální evidenci docházky. Snižuje tak chybovost a související rizika.
ZÁKAZNÍKŮ
UŽIVATELŮ
ZEMÍ SVĚTA
PROČ EVIDOVAT DOCHÁZKU V TULIP T&A?
Automatická kontrola legislativy a přesčasů
Soulad s českou legislativou, se standardy GDPR platnými v celé EU i legislativou jednotlivých zemí, kde je TULIP zaveden.
Automatizované kontroly zabraňují zaměstnanci zadat si nesprávně docházku, absence, přesčasy nebo směny. Zbavíte se manuálních kontrol i přepočítávání nároků. Systém udělá vše za vás.
Přizpůsobíme se vašemu režimu
A přitom stále zaručíme soulad s legislativou. TULIP je možné upravit individuálním potřebám každého klienta, ať již jde o hierarchii, schvalovací procesy, rozložení pracovních směn a kalendářů, specifické evidence přesčasů a pohotovostí, reporty pro výpočet mezd či cokoliv dalšího, co vás napadne.
Jednoduché zavedení do dalších zemí
S TULIPem máte jednotné online rozhraní k evidenci docházky v každé zemi, kde působí vaše společnost. Manažer může mít pod sebou kolegy z různých poboček a schvalovat docházky napříč různými legislativami. Při zavádění TULIPu do dalších zemí doprovázíme naše klienty. Jsme proto připraveni řešit s vámi jakýkoliv stát, kde působíte.
Bez instalací
Docházkový systém TULIP je postavený v cloudu. To znamená, že veškerá evidence probíhá online. Nepotřebujete žádné čtečky karet, terminály ani evidenci pomocí biometrie. Tato řešení jsou pro mnohé firmy zbytečná, nevyhovující a drahá. S námi se vaše IT oddělení zbaví práce s instalací hardwaru a softwaru. Zaměstnanci jednoduše dostanou přihlašovací údaje a mohou pracovat.
STANDARDNÍ FUNKCE KAŽDÉHO CLOUDU JSOU SAMOZŘEJMOSTÍ I V TULIPU
PODÍVEJTE SE, JAK TULIP POMŮŽE S DOCHÁZKOU JEDNOTLIVÝM UŽIVATELŮM
ZAMĚSTNANEC
Přebírá evidenci docházky do vlastních rukou
- Zadává žádosti o absence pomocí osobního kalendáře
- Sleduje jejich stav (např. schválení od manažerů)
- Nahraje si vlastní plány dovolené do kalendáře sdíleného s týmem
- Zaznamenává skutečně odpracovaný čas
- Přistupuje bezpečně ke svým výplatním páskám a ostatním dokumentům
- Komunikuje s manažery a mzdovými účetními skrze zabezpečený portál
- Upravuje svůj osobní profil v uživatelsky přívětivém prostředí, dostupném 24/7 z jakéhokoliv zařízení
MANAŽER NEBO TÝM LÍDR
Získá kompletní přehled a kontrolu nad týmem
- Plánuje si vlastní docházku i docházku svých podřízených online a sleduje, kdo je právě dostupný
- Nastaví si emailové notifikace ke každé žádosti podřízeného a bude tak bez prodlení informován o změnách
- Deleguje svoje práva a povinnosti kolegům v době své nepřítomnosti
- Má-li podřízené v různých pobočkách nebo zemích, může schvalovat jejich docházku online na jedné platformě
- Udržuje si přehled o individuálních pracovních rozvrzích, plánech a směnách, včetně přesčasů, změn, práce v noci i v různých mzdových cyklech členů svého týmu
- Přistupuje ke kalendářům členů týmu a upravuje jejich směny a pracovní dobu. Tyto doposud nejtěžší úkoly se možná stanou těmi nejoblíbenějšími – v TULIPu funguje plánovač směn jako interaktivní online kalendář, umožňující plánování směn zaměstnancům také meziročně
PERSONALISTA, ČLEN HR TÝMU
Bude v obraze díky aktuálním informacím v docházkovém systému
- Poskytněte zaměstnancům jednoduchý docházkový systém pro snadnou evidenci absencí a přítomností
- Uvítá zjednodušení a automatizaci: zlepšení firemní evidence docházky, HR a mzdových procesů
- Spravuje docházku, HR administrativu a mzdové procesy v jedné online platformě
- Přistupuje k veškerým docházkovým, HR a mzdovým datům v reálném čase – pomocí reportů dostupných v TULIPu
- Zpracovává přepočty mezd bezchybně díky propojení TULIPu se mzdovým softwarem
- Eviduje všechny potřebné údaje a úkony, má přehled o pracovních výkazech a změnách v docházkovém systému. TULIP ho provede každým auditem bez negativních následků
CHCETE DALŠÍ DETAILY? PROHLÉDNĚTE SI VIDEO TUTORIÁL O TULIPu
Získejte základní přehled o tom, jak používat docházkový systém TULIP díky jednoduchému video tutoriálu o online evidenci docházky v naší platformě.
Nemáte čas prohlédnout si celé video? Přeskočte pouze na části, které vás zajímají:
3:30 – Přihlášení zaměstnance do portálu
4:25 – Dostupné sekce systému
7:17 – Jak funguje evidování docházky v TULIPu?
9:00 – Jak zadat žádost o absenci?
25:00 – Evidence docházky v případě brigádníka
27:50 – Jak pracuje s docházkovým systémem TULIP manažer, resp. tým lídr?
30:30 – Jak manažer schvaluje docházky podřízeným?
42:35 – Jaké možnosti nabízí TULIP personalistům?
INTUITIVNÍ ROZHRANÍ DOCHÁZKOVÉHO SYSTÉMU
Hlavní obrazovka
Hlavní obrazovka
Měsíční přehled docházky
Měsíční přehled docházky
Žádost o dovolenou
Žádost o dovolenou
Plánování směn
Plánování směn