• Skip to main content
  • Skip to footer
Napište nám Chci dostávat novinky

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Jak v TULIPu využíváme Microsoft Dynamics NAV?

21 Lis 2017

Proč z dostupných ERP systémů doporučujeme právě Navision? Jak ho můžete využívat při správě vašich účetních procesů, to vám vysvětlíme pomocí poznatků z praxe.

 Jak vyuzivame v TULIPU Navision

Systém Microsoft Dynamics NAV, všeobecně známý spíše pod starším názvem „Navision“, je kompletní softwarové řešení pro plánování podnikových zdrojů (ERP) určené středním a velkým podnikům. Podporuje procesy v oblasti řízení financí, plánování nákladů, zásob a mnoho dalšího

Mezi jeho hlavní výhody patří:

  • Intuitivní uživatelské prostředí
  • Jednoduché přizpůsobení dle potřeb uživatelů
  • Podpora různých měn a jazyků
  • Integrace s MS Office
  • Obsahuje četné vzájemně propojené moduly, například: Finance, Dlouhodobý majetek, Nákup, Prodej, Sklady, Projektové řízení, Výroba nebo Plánování zdrojů

TULIP coby cloudová platforma je používán mnohými outsourcingovými společnostmi, které dodávají svým klientům služby v oblasti účetnictví a mezd. A právě ti dlouhodobě využívají ERP systém „Navision“ jako základní systém pro vedení účetnictví nejen interně, ale také pro své zákazníky, a to ve vícerých zemích (Česko, Slovensko, Maďarsko, Polsko či Rumunsko). Jen v České a Slovenské republice se jedná o účetnictví více než 200 klientů.

Systém „Navision“ máme do značné míry upraven a rozšířen podle požadavků a potřeb našich partnerů a klientů:

  • Splňuje všechny legislativní požadavky týkající se zpracování účetnictví v jednotlivých zemích.
  • Je propojen s dalšími systémy, které se používají v naší společnosti; jedná se zejména o systémy TULIP a Synergy, kde funguje automatická synchronizace základních údajů. Proto tedy stačí zadat údaje pouze v jednom systému, čímž se zabraňuje duplicitě a zvyšuje se efektivita práce našich (a partnerových) zaměstnanců.
  • Má možnost automatického zaúčtování všech vstupních dokladů získaných přes náš OCR systém a systém TULIP, čímž se výrazně zrychluje práce účetních.
  • Automatický tisk výstupních dokladů ve formátu pdf a možnost jejich automatického zasílání emailem.
  • Zabezpečuje elektronickou komunikaci s jednotlivými bankami prostřednictvím automatických importů bankovních výpisů. Podporuje nejpoužívanější formáty elektronického bankovnictví většiny bank působících v České a Slovenské republice, včetně SEPA formátu.
  • Systém poskytuje množství výstupních reportů, které zajišťují rychlý přístup k účetním informacím, tyto reporty jsou uzpůsobené specifickým požadavkům našich zákazníků.
  • Zajišťuje i konsolidovaný reporting a výkaznictví v souladu s mezinárodními účetními standardy US GAAP a IFRS.

 

Toto jsou hlavní důvody, proč svým klientům doporučujeme Navision pro správu účetnictví. Pokud máte další otázky, nebo chcete pomoci s implementací, neváhejte se na nás obrátit.

KONTAKTUJTE NÁS

 

Marek Rabada
Developer
marek.rabada@tulipize.com

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.