• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Napište nám Chci dostávat novinky
  • CZ
    • EN
    • HU
    • RO
    • SK

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Klient Covestro – případová studie

10 Čvn 2019

Slovenská pobočka mezinárodního lídra ve výrobě polymerů používá docházkový systém TULIP od listopadu 2017.

covestro - tulip dochazkovy system TULIP reference

Covestro je jedničkou v oblasti řešení materiálů a zároveň největší globální výrobce polymerů. Dodává materiál nejen pro automobilový, stavební, elektrotechnický a elektronický průmysl, ale také nábytkářský, sportovní a volnočasový průmysl.

Na Slovensku nemá společnost Covestro výrobní závod, funguje zde však centrum sdílených služeb (Business Service Center), v němž pracuje 273 administrativních zaměstnanců. K evidenci docházky využívají náš docházkový systém TULIP, který je v souladu se slovenskou legislativou a zároveň umožňuje společnosti evidovat docházku podle specifických požadavků centra (např. home office nebo specifické absence typické pro centra sdílených služeb, které legislativa neřeší).

TULIP a Covestro v číslech

  • Evidence docházky zaměstnanců od listopadu 2017.
  • Do května 2019 je v TULIPu registrovaných 273 zaměstnanců slovenského Covestra.

 

Cíle projektu a plnění

  • Online docházkový systém v souladu se slovenskou legislativou.
  • Úspora času HR oddělení, přehledná a jednoduchá evidence.
  • Snížení chybovosti při zpracování podkladů ke mzdám.
  • Exportní soubor pro mzdový software, výpočet stravenek.

 

“Na spolupráci s kolegy z TULIPu oceňujeme jejich flexibilitu, rychlost a ochotu připravit nám reporty na míru podle našich požadavků, a také jejich dostupnost a vysoce profesionální přístup”, říká Martina Šebestová, Head of HR Slovakia, Covestro (Slovakia) Services s.r.o.

dochazkovy system TULIP - covestro reference

 

Potřebujete i vy docházkový systém online? Ozvěte se nám:

KONTAKTUJTE NÁS

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.