• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Napište nám Chci dostávat novinky
  • CZ
    • EN
    • HU
    • RO
    • SK

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Klient Tatry Mountain Resorts – případová studie

17 Zář 2019

Firma TMR využívá TULIP k procesům digitalizace a vytěžování dat z účetních dokladů pro své společnosti v Česku, na Slovensku i v Polsku, a to od listopadu 2017. Díky digitalizaci se jejich účetnictví stalo rychlejším a spolehlivějším, nemluvě o úspoře papírování a pozitivním dopadu na životního prostředí.

tulip accounting case study - TMR
Tatry mountain resorts (TMR) provozuje v zemích střední a východní Evropy služby cestovního ruchu. Ambice má tento významný investor nemalé – stát se největším subjektem v odvětví cestovního ruchu v tomto regionu. Skupina TMR podniká v osmi segmentech: horská střediska, zábavní parky, aquaparky, golfové resorty, restaurační zařízení, sportovní služby a retailový prodej, hotely a realitní projekty.

Jak probíhá digitalizace účetních procesů pro TMR?

Proces digitalizace faktur

  1. TMR – Po obdržení faktur v jejich fyzické (papírové) formě jsou doklady naskenovány a spolu s ostatními elektronickými doklady (*.pdf, *.jpg…) zaslány na určenou e-mailovou adresu.
  2. TULIP – Automatické nahrání do OCR systému, spuštění vytěžování dokladů.
  3. TULIP – Dodatečná kontrola vytěžených údajů interním týmem. Upload do e-portálu TULIP.
  4. TMR – Zvalidované doklady jsou připraveny ke schvalovacímu procesu do 48 hodin od jejich zaslání.
  5. TMR – Pravidla a limity schvalování, viditelnost faktur a reporty jsou plně v kompetenci TMR. Přístup k fakturám z jednoho místa online, což umožňuje řídícím pracovníkům (manažerům) efektivněji a jednodušeji sledovat očekávané náklady.
  6. TULIP – Automatická, oboustranná, online komunikace s účetním softwarem. Eliminování duplicitního zakládání faktur do účetnictví po jejich formálním schválení. Informace o úhradě přímo v TULIPu.

Spolupráce TULIPu a TMR v číslech

  • Počátek spolupráce od listopadu 2017.
  • V TULIPu se od začátku roku 2019 vytěží v průměru 4 457 dokumentů za měsíc. TMR tak patří k 5 největším vytěžovatelům v TULIPu.
  • Ke dni 19. 6. 2019 jsme pro skupinu TMR vytěžili 56 738 faktur.

vytezovani faktur pro TMR - tulip

Cíle projektu a plnění

  • Online archiv dokumentů s přehledným tříděním a filtrováním.
  • Exaktní nastavení zodpovědnosti a finančních limitů.
  • Jednoduchá správa uživatelů.
  • Zvýšený komfort a dostupnost faktur online.
  • Flexibilita při změnách a proaktivní vývoj služby.

 

Následující kroky spolupráce s klientem

V návaznosti na dvouletou spolupráci se rozsah poskytovaných služeb rozšiřuje o další pobočky společnosti TMR.

  • Rakouské horské středisko Mölltaler Gletscher nasazuje modul TULIP Accounting.
  • Polské středisko Szczyrk Mountain Resort a zábavní park Legendia používají účetní program Microsoft Dynamics NAV, který jim poskytujeme coby Microsoft stříbrný partner a také pomáháme implementovat.
„Dříve jsem netušil, kolik úkonů bez přidané hodnoty musí účetní protrpět, než dojde k jednoduché úhradě faktury. Snažíme se nyní našim účetním práci maximálně ulehčit. Zatím jsme sice ještě nedosáhli ideálního stavu, avšak s vhodným partnerem, jakým je TULIP, se k němu přibližujeme. Odborný a profesionální přístup – toho si na nich cením nejvíc.“, říká Matej Taraba, IT Business Analyst ze společnosti Tatry mountain resorts.

reference na TULIP Accounting

Potřebujete i vy digitalizaci účetnictví? Ozvěte se nám:

KONTAKTUJTE NÁS

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.