Ať již chystáte odborné školení, konzultace, setkání týmů, firemní večírky nebo workshopy, TULIP Eventy vám umožní zorganizovat každou událost pro vaše kolegy a zlepšit jejich zapojení do firemního života.
POZVEDNĚTE ÚROVEŇ VAŠICH EVENTŮ DÍKY TULIPU
Automatizujte celý proces plánování firemních akcí v inteligentním online nástroji, plně přizpůsobitelném vaší společnosti. Vaši event manažeři získají variabilní možnosti pro vytváření kategorií událostí, tagů, čekacích listin, podmínek přihlášení a automatizovaných e-mailových notifikací. Reporty účastníků a statistiky budete mít neustále po ruce, což vám umožní správně rozhodovat o budoucích akcích a rozpočtech.
CO DĚLÁ Z TULIP PLATFORMY VOLBU ČÍSLO 1?
Zbavte se papírování
Zbavíte se sdílených excelů či papírové evidence kolující po kanceláři. Můžete profitovat z online seznamů akcí, přihlašovacích formulářů, automatických notifikací a získávat bezprostřední zpětnou vazbu přes TULIP.
Přizpůsobení klientům
Eventy si upravujete na míru díky vlastním kategoriím, variabilním podmínkám a tagům. Můžete také nastavit čekací listiny pro případ překročení kapacity akce.
Zlepšení přehledu a reportů
Všechny potřebné informace máte na dosah ruky – včetně seznamu účastníků, projeveného zájmu, statistik a zpětné vazby. Vaše budoucí rozhodnutí tak podložíte přesnými daty.
Žádné instalace
TULIP Eventy jsou dostupné kdykoliv přes jakýkoliv prohlížeč bez nutných instalací. Poskytujete tak maximální flexibilitu každému zaměstnanci i členu HR týmu.
VYUŽIJTE VŠECH VÝHOD TULIP EVENTŮ
JAKO ZAMĚSTNANEC
- Máte přehled o všech firemních událostech, které se pro vás chystají, včetně času, místa, možnosti přihlášení a počtu účastníků.
- Přes online platformu se přihlásíte na event a přidáte si ji do kalendáře.
- V případě překročení kapacity eventu jste zařazeni na čekací listinu a budete mít možnost dostat se na akci dodatečně po odhlášení jiného kolegy.
JAKO EVENT MANAGER
- Připravujete firemní eventy na míru v intuitivním webovém rozhraní.
- Máte neustálý přístup k aktuálním počtům účastníků i čekajících a také k reportům.
- Užíváte si pohodlí komunikace s kolegy přes jednu platformu a zaměstnanci jsou okamžitě informováni o všech firemních výhodách.
INTUITIVNÍ ROZHRANÍ PRO ORGANIZOVÁNÍ FIREMNÍCH EVENTŮ
Přehled firemních akcí
Přehled firemních akcí
Přihlášení na akci
Přihlášení na akci
Příklad kategorií akcí
Příklad kategorií akcí