Tatry mountain resorts (TMR) provozuje v zemích střední a východní Evropy služby cestovního ruchu. Ambice má tento významný investor nemalé – stát se největším subjektem v odvětví cestovního ruchu v tomto regionu. Skupina TMR podniká v osmi segmentech: horská střediska, zábavní parky, aquaparky, golfové resorty, restaurační zařízení, sportovní služby a retailový prodej, hotely a realitní projekty.
Proces digitalizace faktur:
- TMR – Po obdržení faktur v jejich fyzické (papírové) formě jsou doklady naskenovány a spolu s ostatními elektronickými doklady (*.pdf, *.jpg…) zaslány na určenou e-mailovou adresu.
- TULIP – Automatické nahrání do OCR systému, spuštění vytěžování dokladů.
- TULIP – Dodatečná kontrola vytěžených údajů interním týmem. Upload do e-portálu TULIP.
- TMR – Zvalidované doklady jsou připraveny ke schvalovacímu procesu do 48 hodin od jejich zaslání.
- TMR – Pravidla a limity schvalování, viditelnost faktur a reporty jsou plně v kompetenci TMR. Přístup k fakturám z jednoho místa online, což umožňuje řídícím pracovníkům (manažerům) efektivněji a jednodušeji sledovat očekávané náklady.
- TULIP – Automatická, oboustranná, online komunikace s účetním softwarem. Eliminování duplicitního zakládání faktur do účetnictví po jejich formálním schválení. Informace o úhradě přímo v TULIPu.
„Dříve jsem netušil, kolik úkonů bez přidané hodnoty musí účetní protrpět, než dojde k jednoduché úhradě faktury. Snažíme se nyní našim účetním práci maximálně ulehčit. Zatím jsme sice ještě nedosáhli ideálního stavu, avšak s vhodným partnerem, jakým je TULIP, se k němu přibližujeme. Odborný a profesionální přístup – toho si na nich cením nejvíc.“,
říká Matej Taraba, IT Business Analyst ze společnosti Tatry mountain resorts.
Fakta a čísla
- Počátek spolupráce od listopadu 2017
- V TULIPu se od začátku roku 2019 vytěží v průměru 4 457 dokumentů za měsíc. TMR tak patří k 5 největším vytěžovatelům v TULIPu
- Ke dni 19. 6. 2019 jsme pro skupinu TMR vytěžili 56 738 faktur
Úspěchy
- Online archiv dokumentů s přehledným tříděním a filtrováním.
- Exaktní nastavení zodpovědnosti a finančních limitů.
- Jednoduchá správa uživatelů.
- Zvýšený komfort a dostupnost faktur online.
- Flexibilita při změnách a proaktivní vývoj služby.