Itm8 je globální společnost původem z Dánska, která nabízí široké spektrum služeb v oblasti IT, cloudových řešení, digitální transformace, aplikačních služeb, ERP a kybernetické bezpečnosti. Má pobočky ve Švédsku, Dánsku, Česku i na Filipínách. Celosvětově má téměř 1 700 zaměstnanců.
IT pracovníci často fungují v hybridním režimu – někdo pracuje z kanceláře, jiný z domu, většina kombinuje obě možnosti. Jinak tomu není ani v itm8 v České republice. Od roku 2022 docházku v systému TULIP eviduje přibližně 120 zaměstnanců. Při výběru řešení bylo podstatné, že je TULIP dostupný online a nevyžaduje žádné speciální zařízení, plastové karty nebo biometrii.

„Zavedení docházkového systému TULIP zjednodušilo a urychlilo v naší společnosti zpracování podkladů pro mzdy, zároveň zefektivnilo schvalovací procesy napříč celou firmou. Automatická kontrola zákonných požadavků (přesčasových limitů, nepřetržitých přestávek mezi směnami a v týdnu apod.) je nespornou výhodou systému. Možnost přehledně vidět a případně upravovat směnné plány celého týmu na jedné obrazovce, ulehčuje práci zejména manažerům, mající týmy pracující v režimu 24/7.“
Martina Rysková, HR generalist, People & Culture, People Operation CZ, itm8 Czech Republic
Fakta a čísla
- Docházkový systém TULIP používá společnost itm8 pro zaměstnance v ČR.
- Spolupracujeme od října 2022.
- K říjnu 2025 evidovalo docházku v TULIPu 100 zaměstnanců itm8 v Česku a dalších 20 ji schvalovalo z mateřské pobočky v Dánsku.
Úspěchy
Přechod na docházkový systém TULIP přinesl itm8 tyto benefity:
- Schvalování napříč zeměmi
Mezinárodní společnost se zaměstnanci v různých zemích potřebuje systém na kontrolu a schvalování docházky napříč lokalitami. Pracovníci mohou mít nadřízené na opačném konci světa a digitalizace procesů souvisejících s docházkou jim zjednoduší přehled v rámci týmů. - Spolehlivé podklady pro mzdy
Údaje zadávané do TULIPu podléhají automatickým legislativním kontrolám, což znemožňuje porušení pracovního práva a dalších zákonů daného státu. Docházka přímo ovlivňuje výpočet mezd, takže jakékoliv chyby v ní jsou nežádanou komplikací. S TULIPem se toto riziko minimalizuje. - Systém jednoduchý pro zaměstnance
Naši klienti z oblasti IT chtějí především pohodlí, přehlednost, jednoduchost a bezpečnost. To vše dostupné v cloudu. Přesně tak TULIP funguje. Evidence docházky odkudkoliv jen na tři kliknutí. - Úspora času pro HR
Jedna z velkých výhod TULIPu se týká HR oddělení. Eliminace chyb ve vstupech pro mzdy, přesunutí zodpovědnosti na zaměstnance, rychlé přístupy k reportům, přehled o docházce zaměstnanců, administrativní práva a delegování pravomocí. To vše HR ušetří spoustu času a nervů při každoměsíční práci s docházkou zaměstnanců.

