Švýcarský koncern Alpiq patří k hlavním energetickým hráčům v Evropě. Jeho česká pobočka je střediskem sdílených služeb celého koncernu Alpiq.
TULIP začal se společností Alpiq spolupracovat již v roce 2015, kdy distribuci výplatních pásek, evidenci docházky a správu pracovních cest přes TULIP odstartovala česká pobočka. V roce 2017 se přidala i polská entita s častí své agendy.
Klient využívá portál nejen k evidenci docházky zaměstnanců v České republice a Polsku, ale ve velké míře i pro správu pracovních cest – zejména schvalovací proces a vyúčtování.
„Když jsme v roce 2015 v Alpiqu řešili, jak zefektivnit a urychlit celý proces s evidencí docházky, distribuci výplatních pásek a cestovních nákladů, byla nám doporučena aplikace Tulip. Jsem velmi rád, že jsme se právě pro tuto aplikaci rozhodli.
Nám ve financích se zavedením systému částečně „uvolnily ruce“ a celý účetní i platební proces se zefektivnil. Zbavili jsme se papírování a e-mailových manuálních schvalovacích procesů, které byly zdlouhavé, nepřehledné a nesystematické.
Systém je také pro naše zaměstnance velmi jednoduchý a intuitivní. Pro nás z financí zase jasný, přehledný a údaje jsou v něm lehce dohledatelné a transparentní.
Vážíme si naší vzájemné spolupráce s kolegy z Tulipu a těšíme se na další společnou cestu.”
Karel Ouška, Head of CESEE Accounting & Tax, Alpiq Services CZ s.r.o.
Fakta a čísla
- Modul pro správu pracovních cest využívá klient od roku 2015 pro pobočku v České republice a od roku 2020 v Polsku.
- Moduly pro distribuci výplatních pásek, výměnu mzdových podkladů s poskytovatelem mezd a evidenci docházky prostřednictvím TULIPu používají rovněž obě klientovy pobočky.
- K březnu 2022 využívalo TULIP platformu pro svou HR agendu 501 zaměstnanců společnosti Alpiq v České republice a 20 zaměstnanců v Polsku.
- K březnu 2022 bylo přes TULIP od začátku naší spolupráce zpracováno a vyúčtováno 1 602 pracovních cest (v české pobočce).
Úspěchy
- Digitalizovaná správa pracovních cest pro energetickou společnost ve dvou zemích.
- Úspora času HR oddělení.
- Přehledné a intuitivní formuláře pracovních cest v cloudu.
- Redukce chyb při zpracování podkladů pro vyúčtování pracovních cest.
- Jednoduchá evidence docházky v online portálu a online distribuce výplatních pásek.