Společnost Webnode vznikla v roce 2008 a poskytuje online systém pro tvorbu webových stránek. Od vzniku firmy jej využilo již 40 milionů uživatelů. Vývojové oddělení má v Brně, odkud své služby dodává do celého světa.
TULIP začal se společností Webnode spolupracovat v létě 2019. Klient využívá portál k evidenci docházky zaměstnanců v České republice i zahraničních kolegů, kteří spadají do týmu svých českých nadřízených. Společnost Webnode má mezinárodní zastoupení a díky TULIPu dobře zvládá spravovat docházku zaměstnanců mezi pobočkami i zeměmi.
Pro Webnode jsme také připravili několik emailových notifikací na míru, které upozorňují HR oddělení na jimi zvolené blížící se termíny. To ulehčuje práci HR oddělení a péči o zaměstnance.
Od samého počátku spolupráce byl pro Webnode zajímavý také náš modul Benefity. V modulu spravují své firemní benefity a zaměstnanci tak mají k dispozici přehlednou sekci s možností výběru jednotlivých nepeněžních i peněžních bonusů, které má firma ve své nabídce. Na výběr benefitů jsou pak navázány schvalovací procesy, notifikace a sestavy.
„Od začátku roku 2019 jsme věděli, že chceme najít řešení, jak se oprostit od pohledu na práci přes odpracované hodiny. Přístup našich kolegů k práci je natolik zodpovědný, že jsme mohli poslat k ledu počítání hodin a s tím spojenou nekonečnou administrativu. Hledali jsme proto systém, který by nám pomohl vše zjednodušit, zbavit nás papírů, které se dlouho archivují (a někdy se rády zatoulají, kam nemají). Díky náhodě (no dobře, díky Googlu) jsme narazili na TULIP. Po prvním telefonátu jsme věděli, že toto je přesně cesta, kterou chceme jít.
Ač to bude znít jako klišé, po první schůzce jsme byli nadšeni. Nešlo jen o fungování systému, ale též o přístup. Úvodní implementaci jsme zvládli neskutečnou rychlostí – za pouhé 3 týdny. Detaily ses samozřejmě ladily déle, ale to fungování systému nebránilo.
TULIP dnes umí všechno, co jsme chtěli. A co neuměl, to ho „Tulipáci“ rychle naučili. Nikdy jsme neměli problém se dohodnout a nebylo to o tom, že chce někdo na něčem vydělat, nebo ušetřit. Vždy jsme se dohodli jako lidé – na obou stranách.
Velmi si vážím lidí z TULIPU, s nimiž spolupracujeme. To, že se setkají lidé a firmy podobného přístupu, se jen tak nevidí.”,
Zuzana Marková, Chief People Officer, Webnode CZ s.r.o.
Fakta a čísla
- Docházkový systém TULIP využívá klient od září 2019 pro pobočku v České republice.
- Modul Benefity pro správu firemních benefitů využívá klient taktéž od začátku naší spolupráce, tedy od září 2019.
- K listopadu 2020 evidovalo svou docházku a benefity v TULIP platformě 122 zaměstnanců společnosti Webnode.
Úspěchy
- Jednoduchý docházkový systém pro IT společnost s flexibilní pracovní dobou, bez zbytečných „pípaní“ a s přednastavenou docházkou.
- Potřeba minimálních zásahů do docházky ze strany zaměstnance.
- Úspora času HR oddělení, přehledná a jednoduchá evidence.
- Redukování chybovosti při zpracování podkladů pro mzdy.
- Přehledná správa a výběr firemních benefitů na online portálu.