O klientovi
K největším klientům TULIPu patří americký koncern působící v oblasti cloudových IT služeb po celém světě. V Česku a na Slovensku vlastní několik poboček, v nichž zaměstnává více než 10 000 lidí. I díky naší dlouholeté spolupráci máme motivaci pravidelně vylepšovat nabídku TULIPu a rozšiřujeme ji o nové moduly.
Spolupráci jsme započali v roce 2014. Náš klient je velká nadnárodní korporace, která pro svůj hladký chod potřebuje ucelené procesy napříč zeměmi. Mezinárodní platforma TULIP umožňující cross-country schvalování a kontrolu klientovi poskytuje ideální řešení. Jaké služby v rámci naší spolupráce zajišťujeme?
TULIP Payroll (Česká republika a Slovensko)
Přehled služby
- TULIP Payroll poskytuje výměnu mzdových dat mezi HR oddělením klienta a externím zpracovatelem mezd, společností Accace.
- Accace pro klienta nahrává výplatní pásky do TULIPu. Klient je schválí a pásky se odešlou relevantním zaměstnancům. Každý zaměstnanec dostává emailové upozornění, že má v systému nahránu novou výplatní pásku.
TULIP docházkový systém (Slovensko, Česká republika a Slovinsko)
Ve třech zemích využívá klient docházkový systém na platformě TULIP.
- Na Slovensku a ve Slovinsku jde o standardní evidenci docházky ve formě zadávání žádosti o dovolené, pracovní neschopnosti a podobně. Požadavky následně prochází schvalovacím procesem. Na konci každého měsíce se docházka v TULIPu jedním klikem uzavírá a vygenerují se tak výstupy pro mzdy.
- V České republice jsme s klientem absolvovali velký projekt – připravili jsme specifický modul evidence docházky v TULIPu, který zaznamenává plán směn. Kromě standardní evidence si tak zaměstnanci plánují směny na celý rok, společně s dovolenými.
Modul služebních cest (Slovensko)
Tento modul umožňuje zaměstnancům přímo v TULIPu zadávat žádosti o služební cesty. Zaměstnanec vyplní všechny potřebné informace, žádost pak projde schvalovacím procesem a následně je možné přímo v systému vytvořit online vyúčtování služební cesty.
Správa firemních benefitů
Obsahuje přihlašování, odhlašování, změny v benefitech a související reporting.
Nástup zaměstnance
Umožňuje onboarding zaměstnance + automatické generování relevantních nástupních dokumentů (automatizace celého procesu a snížení administrace).
Speciální HR moduly připravené pro klienta
Klient si v systému TULIP vyžádal vícero specifických úprav, které jsme mu programovali přímo na míru:
- Proces správy přidělování karet Amex.
- Formulář A1 – automatické generování formulářů na základě služebních cest.
- Kompletní digitalizace zaměstnaneckých složek (smlouvy, přílohy atd.) s HR reportingem.
Fakta a čísla
- Výplatní pásky dostává do online platformy více než 10 000 klientových zaměstnanců v Česku a na Slovensku.
- Docházkový systém TULIP využívá přibližně 11 000 zaměstnanců ve 3 evropských zemích (Slovensko, Česko a Slovinsko).
- Modul služebních cest používá necelých 7 000 zaměstnanců klienta na Slovensku.
- Speciální HR moduly byly připraveny pro slovenskou pobočku klienta, kde slouží 7 tisícům zaměstnanců.
Úspěchy
- Evidence docházky zaměstnanců přes online docházkový systém.
- “Cross country” firemní systém.
- Jednoduchá a intuitivní platforma pro zaměstnance.
- Docházkový systém odrážející místní legislativu.
- Zabezpečená platforma pro komunikaci se mzdovým outsourcingovým partnerem.