S působností ve více než stovce zemí patří Kuehne + Nagel mezi přední logistické společnosti na světě. Podniká v oblastech námořní a letecké přepravy, kontraktní logistiky a pozemních služeb se zaměřením na poskytování integrovaných informačních logistických řešení.
Na Slovensku využívá TULIP v oblasti mezd a HR: k distribuci elektronických výplatních pásek, výměně mzdových a personálních dat s dodavatelem mzdových služeb a k evidenci docházky zaměstnanců v docházkovém systému.
„S TULIPEM pracujeme denně, nejen u nás na HR, ale i v ostatních odděleních. Je to pro společnost a její zaměstnance efektivní a jednoduché online řešení. TULIP uchovává i historii, takže potřebné informace si rychle dohledáme. S příchodem GDPR jsme se rozhodli využívat TULIP i v oblasti agendy zpracování nástupů nových zaměstnanců“,
Dana Pollaková, HR Manager, Kuehne + Nagel
Fakta a čísla
- Evidence docházky zaměstnanců započala v lednu 2015
- V červnu 2018 bylo v TULIPU zaregistrovaných 170 aktivních slovenských zaměstnanců a pracovníků pracujících na dohodu, kteří si zde evidují docházku a stahují si své výplatní pásky
- Ke konci června 2018 bylo v TULIPU vystavených 4914 výplatních pásek
Úspěchy
- Přehledný online docházkový systém v souladu se slovenskou legislativou
- Bezpečný přenos mzdových a personálních dat mezi Kuehne + Nagel a outsourcingovým partnerem Accace
- Zabezpečený portál k distribuci výplatních pásek online pro všechny pracovníky
- Napojení portálu na mzdový software a odstranění chybovosti při zpracování mzdové agendy
- Jednotný systém pro mzdové a HR procesy
- Zefektivnění a zrychlení práce HR oddělení, ale i komunikace mezi zaměstnanci a HR oddělením v rámci mzdové agendy