- Skenování dokumentů, vytěžování a validace dat prostřednictvím integrovaného OCR systému
- Propojení s účetními ERP systémy
- Možnost spustit workflow nad každým souborem
- Vysoká míra zabezpečení dat – přístup k online fakturám podle předem definovaných uživatelských práv
- Možnost vytvářet a spravovat různé soubory podle specifických potřeb a interních pravidel reportingu
- Zadávání poznámek k souborům při ukládání, úpravě nebo zamítnutí
Jaké máte možnosti účetnictví s TULIP Accounting?
Účtujte bez papírů - minimalizujte chyby a šetřete čas!
- Uživatelsky jednoduché webové rozhraní, dostupné prostřednictvím libovolného zařízení
- Řešení je nyní dostupné v 10 jazykových verzích, další je možné přidávat dle požadavků klienta
- Jednoduché práce se soubory pomocí funkce drag & drop
- Online technická podpora
- Možnost ukládat účetní dokumenty v libovolném formátu a bez omezení velikosti
- Bezpečné elektronické úložiště účetních dokumentů
Jak TULIP Accounting vypadá?
Jak TULIP pomáhá klientům s jejich účetnictvím?

„Dříve jsem netušil, kolik úkonů bez přidané hodnoty musí účetní protrpět, než dojde k jednoduché úhradě faktury. Snažíme se nyní našim účetním práci maximálně ulehčit. Zatím jsme sice ještě nedosáhli ideálního stavu, avšak s vhodným partnerem, jakým je TULIP, se k němu přibližujeme. Odborný a profesionální přístup – toho si na nich cením nejvíc.“, říká Matej Taraba, IT Business Analyst ze společnosti Tatry mountain resorts.
Více o spolupráci s TMR čtěte v případové studii.

“Díky tomu, že využíváme TULIP, šetříme čas i náklady a výrazně se nám zvýšila kvalita vytěžených dat”, Monika Vlčková, SSC manager – Faurecia.
Více o spolupráci s Faurecii čtěte v případové studii.