Ve světě, kde jsou spotřebitelské preference ovládány stále rychlejším životním stylem a zvyšujícím se počtem technologických řešení, se stalo zjednodušování a sjednocování novými klíčovými požadavky pro každou firmu, která chce získat náskok před konkurencí.
V TULIP Solutions věříme, že za každým obchodním úspěchem stojí řada přesně navržených a realizovaných postupů a řešení. Proto představujeme jedinečnou platformu, která sjednotí účetnictví, mzdy a HR procesy v rámci Evropy „pod jednu střechu“.
TULIP story
V rámci expanze ve střední a východní Evropě jsme začali postupně vyvíjet vlastní řešení za účelem optimalizace oběhu dat a dokumentů s cílem zjednodušit spolupráci se svými klienty a obchodními partnery.
Za tímto účelem byla vyvinuta jedinečná platforma TULIP pro řešení všech administrativních úkolů spojených s účetnictvím a mzdovou agendou. Platforma vychází z již implementovaného elektronického systému správy oběhu dat a dokumentů a je založena na nejnovějších technologiích využívaných v oblasti účetnictví a mzdové agendy.
TULIP byl vyvinut jako řešení specifických překážek lokální legislativy, se kterými se naši klienti mohou setkat při podnikání na mezinárodní úrovni, bez ohledu na oblast nebo rozsah podnikání.
Platforma je navržena za účelem řešení nejčastějších problémů, mezi něž patří např. včasné doručení dat/dokumentů, bezpečná výměna informací, úroveň kontroly nad vnitřními procesy nebo jasný postup pro schvalování dokumentů.
Tím, že TULIP sjednocuje řadu procesů v rámci jedné platformy, řeší dvě hlavní překážky, kterým dnes musí společnosti čelit – vysoké náklady na implementaci a obtížnou koordinaci poskytovatelů všech následujících služeb na úrovni skupiny:
-
- Správa dokumentů / skenovací služby
- Interní servery hostující elektronická data/ dokumenty
- Implementace OCR technologií (Optical Character Recognition)
- Archivace – jak fyzická, tak elektronická
- Potřeba velkého počtu zaměstnanců pro zadávání a zpracování dat; atd.
„V dnešní době, kdy nám technologie nabízí spoustu řešení ke zlepšení a rozvoji podnikání, není prostor pro plýtvání finančními ani lidskými zdroji na řešení interních procesů a dokumentace. Množství řešení, ze kterých si společnost může za účelem zjednodušení svých aktivit vybrat, je ohromné a vysoký počet poskytovatelů, které společnost využívá pro zpracování a koordinaci dokumentace, účetnictví, mezd, lidských zdrojů, daní, počet implementovaných ERP řešení atd., zvyšuje náklady a snižuje kontrolu managementu nad těmito interními aktivitami. Jedinečná síla TULIPu proto tkví v množnosti optimalizace podnikových aktivit díky zjednodušení interních procesů,“ říká Jiří Majer, zakladatel TULIP Solutions s.r.o.
Budoucnost nikdy nebyla tak jednoduchá
TULIP je platformou, která nabízí řešení pro všechny následující oblasti pod jednou střechou:
-
- Efektivní a koordinované interní činnosti na globální úrovni
- Schvalovací postupy pro veškeré účetnictví, payroll a HR procesy
- Automatizované účetnictví
- Integrace s jakýmkoli softwarovým řešením od jiných dodavatelů
- Nízké náklady na vstup na nové trhy, zároveň stálé udržení kontroly
- Celosvětová dostupnost prostřednictvím bezpečnostních úrovní přizpůsobených uživatelům
“S TULIPem se snažíme vyvrátit stereotyp, že pokud podnikáte v různých evropských zemích, rozdíly vznikající u lokálně zavedených procesů musí být přijaty jako nutné zlo. Raději se soustředíme na zjednodušení těchto procesů. TULIP umožňuje hladký přechod existujících procesů na nové trhy tím, že udržuje kontrolu nad celou sítí a podporuje zaměření na strategii růstu společnosti,” říká Jiří Majer.
TULIP logo
Symbol kalichu tulipánu představuje pořadí složek a papírových záložek v rámci oběhu dokumentů ve společnosti. TULIP logo dynamicky pracuje s pohybem a barevnými variacemi základního grafického tvaru.
Tulipize your data!
ZŮSTAŇTE V OBRAZE
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a dostávejte novinky přímo do svého e-mailu.