Díky komplexnímu využití mzdového i účetního modulu TULIP se společnosti Accace podařilo významně zefektivnit každodenní agendu. Snížení administrativní zátěže, odbourání chybovosti, automatizace zpracování účetnictví a mezd, přehledné schvalovací procesy a docházka v cloudu jsou hlavními důvody, proč Accace dlouhodobě využívá právě řešení TULIP.
Accace je původně česko-slovenská poradenská a outsourcingová společnost se zastoupením v 13 evropských zemích. Na Slovensku patří do TOP 5 poradenských firem podle týdeníku Trend. Accace Group zaměstnává téměř 600 zaměstnanců a poskytuje komplexní portfolio služeb od externího zpracování účetnictví, mzdové a HR agendy, daňového poradenství až po právní a korporátní služby.
TULIP původně vznikl jako interní nástroj pro společnost Accace a její klienty, kteří využívají TULIP od roku 2012, a dnes již ve více než 20 zemích.
Přehled spolupráce
Accace aktivně využívá veškeré dostupné moduly TULIPu, a to buď pro interní účely v rámci poboček, anebo jsou tato řešení využívána u klientů. S většinou klientů si v Accace vyměňují firemní údaje výhradně přes TULIP, který klienti používají jako zaměstnanecký portál, docházkový systém, archiv výplatních pásek a portál ke schvalování a ukládání faktur.
- Mzdová agenda (TULIP Payroll) – Správce souborů (TULIP poskytuje elektronický archiv pro data z oblasti HR a mezd, je to nástroj pro komunikaci a výměnu dat mezi Accace a jeho klienty); Elektronické výplatní pásky (distribuce a archiv výplatních pásek); Transparentní systém podpory (v souvislosti se mzdovými a technickými otázkami k TULIPu); Docházkový systém: management absencí nebo plánování směn.
- Účetní agenda (TULIP Accounting) – AP management (digitalizace dokumentů: skenování papírových dokumentů ve skenovacím centru v Brně, vytěžení vybraných dat pomocí OCR systému napojeného na TULIP, validace vytěžených dat); Účetní archiv (elektronický archiv dat a dokumentů v TULIPu); Účetní workflow (schvalovací procesy nastavené podle požadavků na každý dokument i složku).
- Poradenství (TULIP Advisore Lounge) – Správce souborů (elektronický archiv, bezpečná výměna dat mezi konzultanty Accace a jejich klienty); Přizpůsobené online daňové dotazníky vytvořené přímo v TULIPu.
Spolupráce TULIPu a Accace v číslech
- Spolupráce od roku 2012 (TULIP vznikl původně jako interní nástroj Accace).
- TULIP pro klienty Accace zpracovává zhruba 32 000 dokumentů měsíčně. Ke dni 23. 7. 2018 bylo pro všechny klienty Accace v TULIPu zpracovaných 1 138 641 dokladů.
- Ke dni 23. 7. 2018 bylo v TULIPu nahraných 753 147 výplatních pásek pro všechny klienty Accace.
- Ke dni 23. 7. 2018 měl Accace v TULIPu založených 588 klientských účtů ze všech zemích, kde Accace působí.
Cíle projektu a jejich plnění
- Jednotné online rozhraní pro všechny zaměstnance (dohromady 550 na všech pobočkách) a sjednocení finančních procesů napříč zeměmi pro Accace a jeho klienty.
- Bezpečný cloudový systém pro správu dokumentů – efektivní zpracování více než 32 000 dokumentů za měsíc.
- Jednoduchý a uživatelsky přívětivý docházkový systém v cloudu k evidenci docházky zaměstnanců v 5 zemích.
- TULIP zajišťuje nezbytnou transparentnost procesů a je efektivním nástrojem také pro jejich audit.
- Bezpečná a transparentní výměna dokumentů mezi Accace a jeho klienty.
- Online výplatní pásky: jednotné pro všechny země, zabezpečená nejvyšší ochrana údajů.
- Zaměstnanecké karty: profily, složky, dokumenty, evidence docházky a úkoly v jednom online nástroji. Dostupné ze všech zařízení s přístupem na internet.
- Nástroj pro efektivní správu služebních cest, schvalování umožněno napříč zeměmi.
- Silný kontrolní mechanismus.
- Automatizace pomáhá evidovat v krátkém čase velké množství faktur. Výrazně se snížila chybovost způsobená manuálním účtováním.
„Česká pobočka Accace používá TULIP kromě jiného k jednoduchému a rychlému zpracování účetních dokladů našich klientů. Digitalizace a vysoká automatizace zaúčtování dokladů změnila způsob práce na straně našeho týmu, pomáhá nám zpracovávat agendu v reálnem čase, snížit manuální a administrativní zátěž, odbourat chybovost. I pro naše účetní klienty je TULIP skvělou volbou – oceňují přehledný přístup k důležitým informacím, online archiv, schvalovací workflow a další nástroje,“ říká Jana Vasilenková, Managing Director Accace Česká republika
Chcete-li se i vy stát naším partnerem, nebo máte jakékoliv dotazy, ozvěte se nám: