Cloudová služba TULIP spouští v rámci svého zaměstnaneckého portálu další HR modul – Benefity. „Vycházíme tak vstříc našim klientům, kteří si Benefity přáli jako další funkci v systému“, říká Viktor Mečiar, výkonný ředitel TULIP Solutions.
Tlačová správa, Bratislava 6.5.2019
Modul Benefity vznikl na podnět zákazníků, kteří již TULIP používají a nechtějí jen kvůli benefitům začít využívat další firemní systém. K evidenci benefitů totiž na trhu existuje vícero řešení. „Nechceme záplatovat nějakou díru. Uvědomujeme si, že zde fungují řešení zaměřená výlučně na benefity. My nabízíme jednoduchý a přehledný nástroj k evidenci firemních benefitů. Nejen pro naše stávající zákazníky, ale také nové firmy, které potřebují zaměstnanecký portál s touto funkcí“, zdůvodňuje Viktor Mečiar.
TULIP portál nabízí modul, v němž připravíte zaměstnancům seznam dostupných benefitů. Tyto seznamy mohou být:
- Textové – pouze informativní, není zde obsaženo žádné přihlašování, ani schvalovací proces;
- Benefity bez workflow – zaměstnanec si je vyžádá v systému, nepodléhají schvalování;
- Benefity s workflow – zaměstnanec si je vyžádá v systému, samostatně a prioritně řeší HR oddělení a podléhají schvalovacímu procesu (nastavenému dle požadavků klienta).
Jednotlivé benefity, podmínky jejich dostupnosti pro konkrétní zaměstnance, sledování čerpání a další možnosti se nastavují s každým klientem individuálně podle jeho potřeb. Samozřejmostí je přehledná sestava pro personalistu, resp. pro firemního správce benefitů.
Takto vypadá správa benefitů v TULIPu:
TULIP tak má vedle docházkového systému, modulu vyúčtování služebních cest a správě a vytěžování faktur další modul, který společnostem usnadňuje život, zrychluje a automatizuje jejich procesy.
ZŮSTAŇTE V OBRAZE
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a dostávejte novinky přímo do svého e-mailu.
E-mail: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefon: +421 917 882 324