Online docházkový systém TULIP nyní můžou mít české a slovenské firmy zdarma. „Firmy mají zaměstnance doma na home office, chceme jim pomoci moderně a na dálku evidovat docházku,“ uvedl výkonný ředitel TULIP Solutions Viktor Mečiar.
Tisková zpráva, Bratislava, 23.4.2020.
Kvůli epidemii koronaviru jsou zaměstnanci mnohých firem zavření doma a nedochází na pracoviště. Firmy, které doteď evidovaly docházku zaměstnanců pomocí přístupových systémů u vstupů do budov, potřebují náhradní řešení. „Pomůžeme jim nahradit fyzické terminály online řešením, které se rychle přizpůsobilo této nové situaci,“ upřesňuje Viktor Mečiar.
Proto TULIP nabízí tzv. Home office edici docházkového systému, která je jednodušším provedením standardního docházkového nástroje, díky čemuž bylo možné upustit od poplatku za implementaci. Práci z domu a všechny ostatní druhy přítomností a absencí nahlašuje každý zaměstnanec sám ve svém TULIP účtu přes běžný internetový prohlížeč, jeho nadřízený obdrží notifikaci a žádost může schválit nebo zamítnout. Řešení umožňuje evidenci docházky z pohodlí domova a je v souladu s aktuálními změnami v legislativě.
„Bezplatnou implementací ušetří klient nejvyšší položku ceny za docházkový systém v době, kdy je potřeba snižovat výdaje. Chceme, aby slovenské a české firmy měly prostor řešit především svůj byznys a ušetříme je nadbytečných starostí a výdajů“, dodal Mečiar.
TULIP Solutions je česko-slovenská společnost, která vyvíjí vlastní podnikovou platformu TULIP. Tento cloudový systém dnes používá více než tisíc společností na Slovensku, Česku i v zahraničí, převážně v Evropě.
ZŮSTAŇTE V OBRAZE
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a dostávejte novinky přímo do svého e-mailu.
E-mail: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefon: +421 917 882 324