• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Napište nám Chci dostávat novinky
  • CZ
    • EN
    • HU
    • RO
    • SK

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Jaký byl rok 2016 pro TULIP?

17 Led 2017

Rok 2016 je za námi a my ho vidíme jako úspěšný v mnoha oblastech. Přečtěte si, kde všude jsme byli, co jsme zažili a co plánujeme v tomto roce. Přinášíme vám sumář našich aktivit v roce 2016.

Klienti TULIPu

Se začátkem roku 2017 poskytujeme své služby více než 260 společnostem ve 14 převážně evropských zemích. Snažíme se dosahovat stále výš a náš rozmach v minulém roce dokazuje, že to jde.

Na konci roku 2015 jsme měli 4 792 uživatelů v 7 zemích. Poslední den roku 2016 jsme měli už 8 443 uživatelů ve 14 státech. Takže během jednoho roku jsme počet našich uživatelů zečtyřnásobili.

Už nejsme jen v Evropě. Na mapě TULIPu figuruje i Jihoafrická republika a kdoví, jaké další země se přidají do konce roku 2017.

krajiny, kde pusobi tulip

Aktivity TULIPu

Být blíže klientům, potenciálním zákazníkům a cloudové komunitě. O to se stále snažíme.

Loni jsme pro vás připravili nový web v angličtině, slovenštině a češtině. V tomto roce plánujeme spustit další jazykové verze, například pro Maďarsko nebo Polsko. Najdete zde všechny důležité informace o TULIPu a vzhled i obsah webu budeme i nadále vylepšovat.

Minulý rok jsme se zúčastnili několika konferencí jako návštěvníci i jako partneři. TULIP byl partnerem dvou konferencí na Slovensku a v Česku. Spolupráce při nich nás bavila, rádi si ji znovu zopakujeme a klidně i přidáme další. Dejte nám vědět, pokud chystáte akci, na které bychom letos neměli chybět.

Chcete vědět, jakých konferencí jsme se zúčastnili a jak se nám na nich líbilo? Přečtěte si naše reportáže na blogu:

  • Pražská konference Elektronické účetnictví 2016
  • Bratislavská konference Cloud pre biznis v režii Hospodárskych novín

Cloud pro byznys TULIP

Cloud pro byznys TULIP 2

Cloud pro byznys TULIP 3

Zdroj fotografií: Hospodárske noviny

Kromě toho, že rádi předáváme naše znalosti, chceme se také sami stále učit, abychom mohli vylepšovat naše služby.Proto se členové TULIP týmu účastní školení a akcí jako posluchači.

Naše markeťačka Soňa se byla inspirovat od největších mozků v oboru na třídenním Marketing Festivalu 2016 v Ostravě. Skvělé rady si odnesla i ze školení SEOUX od Pavla Ungra a Jana Kvasničky a od specialistů Googlu na akci „Jak šikovně budovat vaši značku online” organizované Googlem v Bratislavě.

TULIP na marketing festivale v ostrave

Naše konzultantka Veronika absolvovala školení od Microsoftu Slovensko s názvem „Jak zkrotit dokumenty a zabydlet inteligentní procesy ve firmě”.

V lednu byli Dušan a Viktor na skvělé akci od YPOu  „The Great Game of Business”, aby rozšířili své manažerské schopnosti.

WBI, ve spolupráci s Microsoftem připravili prezentaci o novém Navision 2017. Braňo, Marek (naši vývojáři) a Dagmar (konzultantka) se jí zúčastnili, aby si osvojili všechna nová vylepšení programu, který klientům často implementujeme.

Je pochopitelné, že nejvíc školení absolvuje náš IT tým. Nemůžete být nejlepší z nejlepších, když se stále neposouváte vpřed, proto naši IT pánové chodí na školení pravidelně. V minulém roce absolvovali například: Microsoft Tech Summit, Show IT, Microsoft školení na Office 365 a mnoho dalších dílčích akcí.

Život v TULIPu

Nežijeme jen prací. Často a rádi si užíváme lákavá překvapení  od našich kreativních office manažerek (letní zmrzlinový den byl nezapomenutelný) i pravidelné akce:

Každé úterý je Snídaňový den, kdy se výborně (rozuměj pořádně nezdravě) najíme během porady.

Snidane v TULIPu - nase porady

Loňský „TULIP  Summer Camp 2016“ byl tentokrát doslova explozivně zábavný. Měli jsme ho na střelnici, kde jsme si vyzkoušeli střílení ze 7 druhů zbraní, včetně kulovnice!

Teambuliding TULIP

Samozřejmě nechyběla Vánoční party, tentokrát v restauraci na bratislavském hradě s úžasným výhledem na město. Tajní Santové, výborné jídlo, víno a hudba splnili cíl – užít si a odměnit se po náročném roce.

vanoce v TULIPu

V průběhu roku 2016 se náš tým rozšířil na 23 lidí a toto číslo určitě není konečné. S přibývajícími klienty stále rozšiřujeme své řady. Pokud chcete mezi nás, napište nám a možná budeme kolegové.

A teď jsme zvědaví, co nám přinese rok 2017! 🙂 

 

Chcete být (včas) informováni o našich novinkách? Přihlaste se k odběru newsletteru:

Chcem odoberať newsletter

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.