• Skip to main content
  • Skip to footer
Napište nám Chci dostávat novinky

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Konference Elektronické účetnictví 2016 – jaká byla a co nám přinesla?

29 Lis 2016

TULIP se stal generálním partnerem konference Elektronické účetnictví 2016, která se konala v Praze. Přečtěte si, jaký z ní máme dojem a jestli se zúčastníme i napřesrok.

 

Malé konference s přibližně třiceti účastníky patří mezi naše nejoblíbenější. S užším publikem se dobře komunikuje a lidé ochotněji kladou otázky. To se nám potvrdilo i tentokrát.

TULIP partner konference Elektronicke ucetnictviHlavním cílem konference bylo odpovědět na otázku, proč a jak využít elektronické účetnictví, které je pro moderní firmy 21. století nutností.

Přednášky byly rozdělené do čtyř bloků. První dva vedl daňový poradce Milan Vodička. Nejprve se věnoval legislativní úpravě, správnému pořizování elektronických záznamů, elektronizaci účetních záznamů a související problematice. Dále se zaměřil na využívání informačních a komunikačních technologií, natavení systému a oběh elektronických účetních dokladů.

Po obědě přišla řada na nás. Kolegové Viktor Mečiar a Jana Vasilenková vysvětlili, jak jsme se rozhodli pro elektronické účetnictví a proč jsme potřebovali vlastní řešení.

Snažili jsme se publiku pomoci pochopit příležitosti a limity elektronizace firemních procesů. Proto jsme hovořili i o chybách, kterých jsme se zpočátku dopustili, aby se jim ostatní společnosti mohly vyhnout. Úspěch digitalizace jsme demonstrovali na příkladu jednoho z našich klientů. Tato studie ukázala, že rozhodnutí pro zavedení elektronického účetnictví je správným krokem.

Poslední přednášku vedl daňový poradce Zdeněk Burda. Pojednával o elektronických výstupech z účetnictví, elektronických podáních na finanční úřad a sporných místech výkladu daňového řádu.

Konference byla pro tým TULIPu skvělou zkušeností, byli jsme příjemně překvapeni zájmem publika a jeho otázkami.

Velmi rádi se příští rok na konferenci Elektronické účetnictví vrátíme. Přidáte se k nám?

Zajímá vás digitalizace dokumentů a vytěžování dát? Připravíme vám řešení:

KONTAKTUJTE NÁS PRO VÍCE INFORMACÍ

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.