• Skip to main content
  • Skip to footer
Napište nám Chci dostávat novinky

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Konference Elektronické účetnictví 2018 je za námi. Jaká byla?

6 Lis 2018

Na třicet profesionálů z oblasti účetnictví se každoročně schází na konferenci, kterou TULIP s radostí podporuje. Přinášíme vám krátké shrnutí z letošních přednášek.

tulip prezentace na konferenci, Praha

Ranní prezentace patřila již tradičně panu Vodičkovi, který prošel celý životní cyklus dokumentu, hovořil o elektronické identifikaci a aktuálním legislativním stavu digitalizace, neopomněl ani GDPR a jeho dopad na elektronické účetnictví. Jako zkušený řečník upoutal pozornost posluchačů odlehčením v podobě trefných obrázků, animací a příhod z praxe (hesla do účetního softwaru vyvěšená na nástěnce v kanceláři nejmenované firmy u nás zatím vyhrávají :)).

Po obědě jsme se dostali ke slovu my. TULIP představili Viktor Mečiar a Jana Vasilenková z partnerské firmy Accace. Popsali jsme naši cestu k digitalizaci účetnictví – jak jsme vyvinuli vlastní platformu TULIP. Před publikem jsme neskrývali problémy, které jsme museli řešit. Druhá část prezentace se zaměřila na budoucnost a to, jak zasáhne umělá inteligence do oblasti účetnictví. Představili jsme tak naši budoucí platformu. TULIP a Accace společně vytvářejí službu, jejímž úkolem je kontrolovat správnost zaúčtování dokladů podle předem definovaných pravidel a upozornit na případné nesrovnalosti v účtování. V ideálním případě se pak účetní stanou jen dodatečnými kontrolory procesu, který automaticky poběží sám. Díky strojovému učení se systém bude schopný adaptovat na nové účetní případy. Projekt, který jsme nazvali „book bot“ je zatím ve fázi prototypu, ale zájem publika na konferenci nás přesvědčil, že jsme se vydali správným směrem.

Konferenci ukončil daňový poradce Zdeněk Burda s tématem elektronických výstupů z účetnictví a podání na finanční úřad. Právní pohled na věc přijde vždycky vhod a publikum se živě zajímalo o konkrétní sporné případy a nejasné výklady zákonů.

Pokud i vy řešíte ve firmě podobná témata a zajímá vás odborný pohled na ně, rádi se s vámi setkáme na příštím ročníku konference.

VÍC O TULIP ACCOUNTING

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.