Společnost VGD využívá platformu TULIP jako webový portál pro své klienty, zejména k účetnictví a výměně mzdových podkladů. Díky tomu jsou jejich služby klientům rychlejší, spolehlivější a bezpečnější.
VGD Slovakia je poradenská společnost poskytující široké portfolio služeb v oblasti účetnictví, mezd, daní, auditu a akvizičního poradenství. Od roku 2002 postupně vyrostla v pátou největší auditorskou a poradenskou společnost na slovenském trhu s více než 160 zaměstnanci.
V rámci střední Evropy je součástí skupiny VGD, zaručující poskytování vysoké úrovně služeb v mezinárodním měřítku. Celosvětově spadá VGD do sítě Nexia, patřící mezi TOP 10 nezávislých sítí účetních a auditorů. Klienty VGD jsou převážně podnikatelé a malé a střední podniky.
Přehled naší spolupráce
VGD aktivně využívá účetní a mzdový modul TULIPu, nejen pro interní účely, ale hlavně pro své klienty. Zákazníci VGD používají TULIP jako portál pro výměnu mzdových podkladů a ke schvalování a ukládání faktur.
Klíčové moduly TULIP platformy pro VGD:
- HR – Mzdová agenda – TULIP slouží jako elektronický archiv pro doklady z oblasti HR a mezd, a také jako nástroj pro komunikaci a výměnu dat mezi mzdovými účetními VGD a jeho klienty.
- Účetní agenda – AP management: skenování papírových faktur, digitalizace s vytěžením vybraných dat pomocí OCR systému napojeného na TULIP, validace vytěžených dat; Účetní archiv dokumentů v TULIPu; Účetní workflow (schvalovací procesy nastavené podle požadavků jednotlivých klientů VGD na každý dokument i složku).
Spolupráce TULIPu a VGD v číslech
- Spolupráce od září roku 2016.
- Ke konci března 2020 bylo v TULIPu zpracovaných téměř 70 000 dokladů pro klienty společnosti VGD.
- Počet dokumentů v systému má rostoucí tendenci, aktuálně (jaro 2020) v TULIPu pro klienty VGD zpracováváme přibližně 4 tisíce dokumentů měsíčně.
- K 30. 3. 2020 měla VGD Slovakia v TULIPu založených stovky klientských společností ze Slovenska.
Cíle projektu a jejich plnění
- Bezpečný cloud pro správu dokumentů – efektivní zpracování dokumentů.
- Transparentní procesy se zaznamenáváním jednotlivých kroků a změn.
- Rychlá a zabezpečená výměna účetních dokumentů mezi VGD a jeho klienty.
- Rychlá a zabezpečená výměna mzdových podkladů mezi VGD a jeho klienty.
- Poskytování moderních digitálních služeb.
- Automatizace procesů, která výrazně snižuje chybovost způsobenou manuálním účtováním.
- Zefektivnění a urychlení práce zaměstnanců VGD i jejich klientů.
„Na platformě TULIP oceňujeme, že byla od počátku vyvíjena pro účely sdílení dokumentů a komunikace mezi poradenskou společností, jako je VGD, a jejími klienty. Dlouho jsme hledali inovativní digitální nástroj – webový portál, který by vyhovoval našemu podnikání. Poskytujeme široké portfolio poradenských služeb (účetní, mzdové, daňové či audit) a platforma TULIP přesně pokryla naše potřeby. Pro naše klienty je navíc praktické, že díky platformě TULIP dokáží digitalizovat spoustu interních procesů. Klienti například používají interní schvalovací procesy faktur, evidenci smluv, vystavování a schvalování objednávek nebo evidenci docházky”, říká Tomáš Šalko, manažer VGD Slovakia.
Chcete být (včas) informováni o článcích jako je tenhle? Přihlaste se k odběru newsletteru:
E-mail: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefon: +421 917 882 324