• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Napište nám Chci dostávat novinky
  • CZ
    • EN
    • HU
    • RO
    • SK

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Náš partner VGD Slovakia – případová studie spolupráce

9 Čvc 2020

Společnost VGD využívá platformu TULIP jako webový portál pro své klienty, zejména k účetnictví a výměně mzdových podkladů. Díky tomu jsou jejich služby klientům rychlejší, spolehlivější a bezpečnější.

 

VGD Slovakia je poradenská společnost poskytující široké portfolio služeb v oblasti účetnictví, mezd, daní, auditu a akvizičního poradenství. Od roku 2002 postupně vyrostla v pátou největší auditorskou a poradenskou společnost na slovenském trhu s více než 160 zaměstnanci.

V rámci střední Evropy je součástí skupiny VGD, zaručující poskytování vysoké úrovně služeb v mezinárodním měřítku. Celosvětově spadá VGD do sítě Nexia, patřící mezi TOP 10 nezávislých sítí účetních a auditorů. Klienty VGD jsou převážně podnikatelé a malé a střední podniky.

Přehled naší spolupráce

VGD aktivně využívá účetní a mzdový modul TULIPu, nejen pro interní účely, ale hlavně pro své klienty. Zákazníci VGD používají TULIP jako portál pro výměnu mzdových podkladů a ke schvalování a ukládání faktur.

Klíčové moduly TULIP platformy pro VGD:

  • HR – Mzdová agenda – TULIP slouží jako elektronický archiv pro doklady z oblasti HR a mezd, a také jako nástroj pro komunikaci a výměnu dat mezi mzdovými účetními VGD a jeho klienty.
  • Účetní agenda – AP management: skenování papírových faktur, digitalizace s vytěžením vybraných dat pomocí OCR systému napojeného na TULIP, validace vytěžených dat; Účetní archiv dokumentů v TULIPu; Účetní workflow (schvalovací procesy nastavené podle požadavků jednotlivých klientů VGD na každý dokument i složku).

 

Spolupráce TULIPu a VGD v číslech

  • Spolupráce od září roku 2016.
  • Ke konci března 2020 bylo v TULIPu zpracovaných téměř 70 000 dokladů pro klienty společnosti VGD.
  • Počet dokumentů v systému má rostoucí tendenci, aktuálně (jaro 2020) v TULIPu pro klienty VGD zpracováváme přibližně 4 tisíce dokumentů měsíčně.
  • K 30. 3. 2020 měla VGD Slovakia v TULIPu založených stovky klientských společností ze Slovenska.

 

Cíle projektu a jejich plnění

  • Bezpečný cloud pro správu dokumentů – efektivní zpracování dokumentů.
  • Transparentní procesy se zaznamenáváním jednotlivých kroků a změn.
  • Rychlá a zabezpečená výměna účetních dokumentů mezi VGD a jeho klienty.
  • Rychlá a zabezpečená výměna mzdových podkladů mezi VGD a jeho klienty.
  • Poskytování moderních digitálních služeb.
  • Automatizace procesů, která výrazně snižuje chybovost způsobenou manuálním účtováním.
  • Zefektivnění a urychlení práce zaměstnanců VGD i jejich klientů.

mzdovy a ucetni portal TULIP - reference klienta

„Na platformě TULIP oceňujeme, že byla od počátku vyvíjena pro účely sdílení dokumentů a komunikace mezi poradenskou společností, jako je VGD, a jejími klienty. Dlouho jsme hledali inovativní digitální nástroj – webový portál, který by vyhovoval našemu podnikání. Poskytujeme široké portfolio poradenských služeb (účetní, mzdové, daňové či audit) a platforma TULIP přesně pokryla naše potřeby. Pro naše klienty je navíc praktické, že díky platformě TULIP dokáží digitalizovat spoustu interních procesů. Klienti například používají interní schvalovací procesy faktur, evidenci smluv, vystavování a schvalování objednávek nebo evidenci docházky”, říká Tomáš Šalko, manažer VGD Slovakia.

Chcete být (včas) informováni o článcích jako je tenhle? Přihlaste se k odběru newsletteru:
Chcem odoberať newsletter

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.