Pracovní právo v České republice se v roce 2020 dočkalo schválení dlouho očekávané novely. Ta s sebou přinesla řadu zásadních změn, které se dotknou všech zaměstnavatelů i zaměstnanců. Část těchto změn je účinná již od 30. 7. letošního roku a druhá, pravděpodobně podstatnější, část nabude účinnosti k 1. 1. 2021. Půjde zejména o zcela novou koncepci dovolené.
Zveme vás na náš bezplatný webinář, na kterém se na hlavní legislativní změny podíváme s poradenskou společností Accace. V druhé části webináře vám pak představíme naše cloudové řešení TULIP pro správu docházky zaměstnanců a to, jak se změna projeví v TULIPU.
Kdy si webinář uskuteční?
- 5. listopadu 2020
- 10:00 – 11:30
Obsah webináře:
- Změny, ke kterým došlo k 30. 7. 2020 a které budou účinné od 1. 1. 2021
- Zjednodušení doručování dokumentů v pracovních vztazích
- Nová pravidla pro dovolenou – jak ovlivní délku dovolené zaměstnanců?
- V čem spočívá naprostá novinka – sdílené pracovního místo?
- Další změny, např. co nového je v institutu odvolávání zaměstnanců, co se změnilo v úpravě náhrady škody a více o nové koncepci přechodu práv a povinností.
- Ukázka našeho interního nástroje na evidenci docházky TULIP – příklady řešení evidence docházky nejen v době pandemie.
Pro registrované je webinář zdarma a bude trvat přibližně 90 minut (včetně závěrečné diskuze, během níž budete moci přednášejícím pokládat doplňující dotazy).
Přednášející:
Andrea Drhová
Senior Associate, Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář
Zuzana Uhrinová
Associate, Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář
Viktor Mečiar
Managing director, TULIP Solutions s.r.o.
Dušan Rehák
Product manager, TULIP Solutions s.ro.
Přihlásit se můžete na emailové adrese: sona.vyhonska@tulipize.com nebo přes formulář na webu Accace: