Používáte TULIP? Projděte si tipy od našich klientů, zaměstnanců i tvůrců na to, jak si můžete práci v systému ulehčit. Ukážeme vám funkce, které každý nepoužívá, ale měl by. Nasdílíme s vámi, jak kreativně využívají někteří klienti různé moduly – a co překvapilo i nás. Upozorníme vás na funkce, které jsou zdarma dostupné v modulech všem, i ty, za které si platíte, ale možná jste si jich nevšimli. Nebo třeba váš předchůdce neměl čas na detailní zaškolení.
Všeobecné nastavení
Funkce: Počet záznamů na stránku
Role: Zaměstnanec
Zaměstnanec si v nastavení svého profilu může změnit počet záznamů zobrazených na stránce (přednastavených je vždy 50). To se hodí hlavně HR lidem a účetním. Úpravou tohoto čísla (maximum je 999) už nemusí přepínat mezi jednotlivými stránkami, ale zobrazí se vše naráz. Nastavení se použije v kterémkoliv modulu pro jakékoliv záznamy.
Modul evidence docházky
Funkce: Úprava sloupců v tabulce
Role: Administrátor
Administrátor docházky, obvykle zaměstnanec HR oddělení s nejvyššími oprávněními, může kliknout na ikonu vlevo od tabulky a sám si zvolit, které sloupce chce vidět (například manažer, docházkové skupiny či kalendář).
Funkce je nejužitečnější v docházce, ale patří k základním administrativním nastavením a můžete ji využívat napříč celou platformou.
Funkce: Flitr zaměstnanců
Role: Manažer
Na obrazovce Timeline View může manažer přes ikonu “…” přidat do zobrazení všechny své podřízené zároveň (1), potom v časové ose vidí všechny své lidi.
Pokud je někdo asistent manažerů ve více týmech, viděl by takto pod sebou všechny lidi ze všech týmů – pak si může přepnout flitr podle týmů (2) a sledovat každý tým zvlášť.
Pro manažery a HR pracovníky, kteří by chtěli něco řešit v docházce neaktivního (bývalého) zaměstnance, je dostupná možnost zobrazení i neaktívních zaměstnanců (3).
Tato možnost je dostupná také v modulu Pracovní cesty.
Funkce: Detaily o docházcke
Role: Zaměstnanec
Jestliže potřebujete vidět, jaká byla plánovaná pracovní doba v době vaší celodenní absence nebo jiné aktivity, tak přes tlačítko tří teček v pravém horním rohu najdete dodatečné parametry pro zobrazení, včetně překryvu s plánovanou odpracovanou dobou.
Modul Vyúčtování pracovní cesty
Funkce: Úprava sloupců v tabulce
Role: Zaměstnanec
Také v tomto modulu je možné si kliknutím na ikonu vlevo nahoře přidat různé sloupce do přehledu. Zaměstnanec si dokonce může zobrazit detailní výsledky vyúčtování pracovní cesty.
Modul Správce souborů
Funkce: Přehled úprav souborů a složek
Role: Manažer
V modulu Správce souborů mohou manažeři vidět log (ikona vlevo). Najdou tam informace, kdo co kdy přidal, stáhnul, smazal. V případě Payroll složek s workflow (tedy v případě mzdových vstupů a výstupů) je součástí také informace, kdo to schválil.
Modul Správa eventů
Funkce: Plánování konzultací s dodavatelem
Role: Služba, kterou poskytuje náš partner Accace svým daňovým klientům
Modul Správa eventů jsme vyvinuli pro firmy, které organizují interní akce pro zaměstnance. Lze v něm vytvořit časové úseky např. na masáže nebo různé konzultace. Součástí modulu jsou čekací listiny v případě překročení kapacity eventu a podobně. Náš partner Accace v České republice tento modul kreativně použil k něčemu, k čemu nebyl původně zamýšlený. Pro své klienty vytvořili klientskou registraci časových slotů na daňové poradenství ročního zúčtování daně. Má-li zaměstnanec klienta otázky k svému ročnímu zúčtování, v TULIPu si vytvoří rezervaci na konkrétní čas, kdy konzultant Accace poskytuje poradenství, a může si s ním probrat své otázky. Skvělý způsob, jak efektivně pracovat s časem klientů i vlastních pracovníků. Při vytváření modulu jsme měli na mysli úplně jiné využití a tato kreativita od Accace nás příjemně překvapila. Chcete od svého dodavatele takové služby také? Oslovte Accace pro zpracování daní.
Hotline
Funkce: Filtrování tabulky
Role: Administrátor
Administrátor si může kliknout na ikonu vlevo od tabulky a zvolí si, které sloupce chce vidět. Tato funkce je užitečná hlavně pro operátory, kteří hotline požadavky řeší. Můžou si tak zobrazit například sloupec “Assigned To“ neboli “přiřazeno” a vidí, jaké požadavky byly přiřazeny kterému zaměstnanci (v případě, že je jich ve firmě více, kteří vybavují tickety od zaměstnanců).
ZŮSTAŇTE V OBRAZE
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a dostávejte novinky přímo do svého e-mailu.