• Skip to main content
  • Skip to footer
Napište nám Chci dostávat novinky

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

TULIP rozšiřuje nabídku o nový modul Benefity

6 Kvě 2019

Bratislava, 6.5.2019

Cloudová služba TULIP spouští v rámci svého zaměstnaneckého portálu další HR modul – Benefity. „Vycházíme tak vstříc našim klientům, kteří si Benefity přáli jako další funkci v systému“, říká Viktor Mečiar, výkonný ředitel TULIP Solutions.

 

Modul Benefity vznikl na podnět zákazníků, kteří již TULIP používají a nechtějí jen kvůli benefitům začít využívat další firemní systém. K evidenci benefitů totiž na trhu existuje vícero řešení. „Nechceme záplatovat nějakou díru. Uvědomujeme si, že zde fungují řešení zaměřená výlučně na benefity. My nabízíme jednoduchý a přehledný nástroj k evidenci firemních benefitů. Nejen pro naše stávající zákazníky, ale také nové firmy, které potřebují zaměstnanecký portál s touto funkcí“, zdůvodňuje Viktor Mečiar.

 

TULIP portál nabízí modul, v němž připravíte zaměstnancům seznam dostupných benefitů. Tyto seznamy mohou být:

  • Textové – pouze informativní, není zde obsaženo žádné přihlašování, ani schvalovací proces;
  • Benefity bez workflow – zaměstnanec si je vyžádá v systému, nepodléhají schvalování;
  • Benefity s workflow – zaměstnanec si je vyžádá v systému, samostatně a prioritně řeší HR oddělení a podléhají schvalovacímu procesu (nastavenému dle požadavků klienta).

 

Jednotlivé benefity, podmínky jejich dostupnosti pro konkrétní zaměstnance, sledování čerpání a další možnosti se nastavují s každým klientem individuálně podle jeho potřeb. Samozřejmostí je přehledná sestava pro personalistu, resp. pro firemního správce benefitů.

Takto vypadá správa benefitů v TULIPu:
(
rozklikněte pro detail)

Náhled modulu Benefity v TULIPu
Náhled žádosti o benefit v TULIPu
Schválení benefitu v TULIPu

TULIP tak má vedle docházkového systému, modulu vyúčtování služebních cest a správě a vytěžování faktur další modul, který společnostem usnadňuje život, zrychluje a automatizuje jejich procesy.

KONTAKTUJTE NÁS PRO VÍCE INFORMACÍ

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.