• Skip to main content
  • Skip to footer
Napište nám Chci dostávat novinky

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

TULIP vám přináší cloudový speciál „Firemní informační systémy: Spolehlivé, efektivní, inteligentní“

27 Bře 2017

Jak správně zvolit firemní informační systém? Jaké procesy vám pomůže optimalizovat? Čeho chcete digitalizací firemních procesů docílit? Pomůžeme vám s odpověďmi na základní otázky. 

TULIP - firemni informacni systemy

TULIP se vždy snaží podporovat informovanost veřejnosti o nových technologiích, cloud computingu a možnostech optimalizace firemních informačních procesů. Věříme, že to pomáhá firmám uvědomit si, co je pro správný výběr firemního informačního systému podstatné, aby splnil cíle, které se od něj očekávají.

Z toho důvodu jsme se stali partnerem březnového speciálu českého podnikatelského webu OnBusiness.cz, nazvaném: “Firemní informační systémy: Spolehlivé, efektivní, inteligentní”.

Celý měsíc zde byly publikovány články, které se zaměřovaly právě na správný výběr firemního informačního systému. Soustředily se na cloud computing, výhody a nevýhody digitalizace procesů, i na problémy, jimž je třeba se při zavádění nového řešení vyhnout. Témata se dotkla též nových trendů, jako je Internet věcí (IoT) či umělá inteligence.

Na webu OnBusiness.cz uveřejnil TULIP také vlastní článek na téma: “Jak řeší docházku zaměstnanců v cloudu české firmy?“. Zcela konkrétně v něm vysvětlujeme, jak může vypadat evidence docházky zaměstnanců v běžné české (nebo nadnárodní) společnosti.

Jak funguje docházkový systém v TULIPu, si můžete na webu OnBusiness přečíst zde: http://onbusiness.cz/jak-resi-dochazku-zamestnancu-v-cloudu-ceske-firmy-3130

 

Chcete být (včas) informováni o novinkách jako je tahle? Přihlaste se k odběru newsletteru:

Chcem odoberať newsletter

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.