Proč přesunout svou kancelář do cloudu? Protože už zítra může být pozdě!
Zvyk je železná košile. Lidé v českých zemích jsou spíše konzervativní a neradi se pouští do velkých změn. O důvěře v nové technologie nemluvě. V podnikání však může být zaváhání fatální. Konkurence, která se do inovací pustí dříve, vás může mílovými kroky předběhnout a bude jen velmi obtížné ji dostihnout.
Víte, co všechno už v cloudu je a vy si to ani neuvědomujete? V soukromí důvěřujete emailům, dropboxům, sociálním sítím a různým mobilním aplikacím. Tak proč ne v byznysu? Nebojte se cloudových řešení! Předkládáme vám několik důvodů, proč stojí cloud za zvážení.
1. Úspora nákladů
Cloud spadá do provozních výdajů. To znamená, že vás v podstatě nestojí nic navíc, neboť náklady na chod firmy musíte nést za všech okolností. Ale bez výhod elektronizace dokumentů a online připojení odkudkoliv je to značně neefektivní. Jediné, o co se musíte postarat při cloudovém řešení, je kvalitní připojení k internetu. Všechny bezpečnostní, údržbové a inovační úkoly jsou na bedrech firmy, která vám svoje cloudové řešení pronajímá.
2. Úspora času
S cloud computing neplatíte nikomu za to, aby vás zbavil zdlouhavých a drahých procesů kolem vývoje vlastních IT řešení. Nechte to na firmu, která ví, co dělá. Šetříte tak mzdové náklady a vaši zaměstnanci se mohou věnovat věcem důležitějším pro váš primární byznys.
3. „Bezbariérový“ přístup
Mít dokumenty na internetu znamená, že vaši zaměstnanci mohou pracovat z domu, což je skvělý zaměstnanecký benefit. V dnešní době již v podstatě běžný, a to právě díky bezpapírovým kancelářím. Krom toho nemusíte s sebou všude nosit počítač, neboť se můžete připojit z jakéhokoliv zařízení (mobil, tablet, cizí počítač) a nejste odkázáni na vlastní zálohy. Cloudovými složkami si ušetříte nesmyslné posílání velkých příloh emailem. Zároveň tak snižujete riziko, že se k dokumentům dostanou nežádoucí osoby, neboť do složek na online platformách mají přístup pouze vybraní uživatelé a vše je sledovatelné.
4. Změny přístupné „live“
Týká se to zejména dokumentů a souborů uložených na internetu, kde můžete data přímo upravovat. Tyto změny jsou okamžitě viditelné každému zaměstnanci, který má přístup do složky. Žádné přeposílání zbytečných emailů, o papírových dokumentech a jejich uskladňování nemluvě.
5. Základ pro budoucí růst společnosti
S online řešeními nestojí růstu vaší společnosti v cestě žádné překážky. Cloud je nekonečný a takovéto platformy jsou lehce přizpůsobitelné potřebám expandujících firem. Online platformu TULIP využívají startupy, střední firmy i korporace. Pro malé a střední podniky je cloud výborným řešením pravě díky flexibilitě, ideální při změnách a růstu firmy. Velké koncerny se ne zrovna lehce přizpůsobují novým trendům a je pro ně složitější měnit dodavatele a systémy. Na druhé straně mají vysoké náklady a pravě cloud je umí významně snížit.
6. Bezpečnost
O cloudových řešeních se neustále diskutuje pravě z pohledu bezpečnosti dat. Pochybnosti o tom, zda jsou online systémy bezpečné pro správu citlivých dokumentů, svědčí o zastaralém myšlení. Ukradnout a zneužít je možné jakékoliv informace, ať jsou na papíře nebo virtuální. Stejně tak, jak zabezpečujete své firmy, domy, auta a další majetek zámky, kamerovým systémem, ostrahou a podobně, je chráněno vše, co je v online uzamčeném řešení. TULIP splňuje veškeré bezpečnostní standardy a vlastní certifikáty bezpečnosti. Podobně i všechna další velká cloudová řešení. Vaše citlivé údaje jsou chráněny stejně jako věci v trezoru. Pouze se toho trezoru nedá fyzicky dotknut.
Pokud by vám tyto důvody nestačily, podložíme je celosvětovou statistikou:
Zdroj: http://resource.onlinetech.com/2011-cloud-it-disaster-recovery-statistics/
Ať jste firma jakékoliv velikosti či zaměření, nebojte se cloudu. Jeho výhody hovoří za vše a předčí veškeré fyzické archivy, pořadače s papíry a uzamykatelné skříně v kancelářích. Využívejte naplno výhody 21. století!
ZŮSTAŇTE V OBRAZE
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a dostávejte novinky přímo do svého e-mailu.
E-mail: sona.vyhonska@tulipize.com
Telefon: +421 917 882 324