• Skip to main content
  • Skip to footer

tulip@tulipize.com      Client login

Napište nám Chci dostávat novinky
  • CZ
    • EN
    • HU
    • RO
    • SK

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

Lokální HR a docházková řešení v korporacích

24 Čvc 2018

Expandujete? Stále více času vám patrně zabírá problém propojení všeobecných interních procesů s místní legislativou. Inspirujte se, jak toto dilema řeší korporace. 

LOKÁLNÍ HR A DOCHÁZKOVÁ ŘEŠENÍ V KORPORACÍCH - tulip blog

Mezinárodní firmy potřebují mít ucelené procesy napříč zeměmi, v nichž působí. V cestě jim však může stát místní legislativa, jenž se v každé zemi liší. Jak zařídit, aby zaměstnanci používali stejné firemní systémy, ale podléhali mzdovým a docházkovým požadavkům legislativy v zemích, kde působí?

Dnešní střední a velké podniky s globálním zaměřením se těžko obejdou bez dobrého HR systému. Ten dokáže pokrýt globální procesy, jež jsou často téměř totožné ve všech zemích. Příkladem těchto procesů mohou být kompenzační změny, organizační struktura a organizační změny, nebo tzv. „off-boarding“. Zejména z uvedených procesů společnost získává údaje o růstu počtu zaměstnanců a jejich fluktuaci, a udržuje si tedy celkový přehled. Jedním z nejpopulárnějších systémů pro HR management je např. Workday.

Co však s procesy, které jsou legislativně náročné, z pohledu zaměstnance velmi důležité, a v každé zemi často rozdílné? Tedy odlišné třeba pro Česko, Slovensko, Polsko, Rumunsko či Maďarsko. Spadá sem zejména evidence docházky a mzdové procesy. Vyplatí se dnes firmám investovat do jednoho řešení s náročnou kustomizací (přizpůsobením)?

Propojení globálního softwaru a lokálního řešení

Velmi oblíbeným firemním trendem se stává synergie GLOBAL/LOKAL, a to globálního softwaru s lokálním řešením – čili v náročnějších procesech ponechat expertízu v rukou odborníků a raději se spolehnout na jednoduchý lokální systém, který se umí „technicky“ napojit například na již zmiňovaný Workday.

Přesně na tomto principu pracujeme i my. TULIP je slovenské cloudové řešení, jenž dnes využívají stovky firem ve 20 zejména evropských zemích. Dokáže pokrýt i potřeby velkých korporací s více než 7 tisíci zaměstnanci, např. v oblasti evidence docházky. TULIP poskytuje také propojení s mzdovými softwary, ať již přímým rozhraním, datovými výstupy anebo propojením přes tzv. API. Klient nemusí nic instalovat, zaměstnanci buď dostávají přihlašovací údaje ke svému účtu, případně se přihlašují pomocí SSO.

Jako docházkový systém je TULIP vysoce přizpůsobitelný přáním a potřebám zákazníků a samozřejmě zahrnuje všechny legislativní požadavky. Kromě klasické docházky, různých specifických docházkových nároků, kvót a přesčasů nabízí i plán směn. Jedinečnost plánu tkví v tom, že nadřízeným umožňuje efektivně plánovat/měnit směny týmu, mít rychlý přehled o celém týmu a jeho směnách či absencích, a to vše v uživatelsky přívětivém rozhraní s moderním designem. Plán směn navíc poskytuje další funkce, jako např. označování zaměstnanců vlastními štítky, filtrování zaměstnanců, přehlednou barevnost směn (ranních, odpoledních, večerních), ukládání často používaných směn do tzv. „favorites“, komfortní žádosti o absence/nepřítomnosti přímo v „shift plánu“, nebo rychlý plánovač dovolených. Směnový plán samozřejmě kontroluje povinné přestávky a ostatní legislativní limity.

Jste-li tedy společnost s mezinárodním působením, určitě se zkuste poohlédnout po existujících lokálních řešeních. Vlastní systém vás bude zbytečně stát mnoho peněz i času.

Diana Šilonová
Projektová manažerka

 

Chcete-li se Diany něco zeptat nebo se dozvědět o TULIPu více, ozvěte se nám:

KONTAKTUJTE NÁS PRO VÍCE INFORMACÍ

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.