MEZINÁRODNÍ PRVEK V ZAMĚSTNÁVÁNÍ – webinář
Zaměřeno na formulář A1 a nedávné změny v určování příslušnosti
PROGRAM WEBINÁŘE
Moderní doba přináší nové pracovní trendy a změny se odráží také v legislativě. S práci na dálku z domova a ze zahraničí se však pojí i specifické právní a daňové povinnosti, které vyplývají z lokálních a nadnárodních legislativ. Na co konkrétně si zaměstnavatelé musí dávat pozor a k jakým změnám došlo v průběhu tohoto roku v oblasti určování příslušnosti k systému pojištění?
- Režimy vyslání z pracovněprávního pohledu:
- Krátkodobé vs. dlouhodobé vyslání;
- Režimy výkonu práce v zahraničí:
- Zahraniční pracovní cesta;
- Místo výkonu práce v zahraničí;
- Dočasné přidělení zaměstnance;
- Lokální pracovní smlouva;
- Dopady různých režimů vyslání:
- Kde odvádět daně?
- Kde odvádět pojistné na sociální a zdravotní pojištění?
- Co je formulář A1/S1 a jak o něj požádat?
- Praktické příklady
- Legislativní změny v oblasti odvodů od 1.7.2023
- Platforma TULIP a její využití při pracovních cestách
Webinář je bezplatný pro registrované hosty, věnuje se české a slovenské legislativě a potrvá přibližně 2 hodiny (včetně diskuse).
PŘEDNÁŠEJÍCI
Kateřina Hrůzová | Senior Tax Manager
Kateřina je daňovým poradcem s mnohaletou praxí v oboru. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY nebo Fučík & partneři. K Accace se připojila v roce 2017, v současné době zastává pozici Senior Tax Manager. Katka se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění. Má značné zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů apod.
Martina Paprčková | Tax Manager
Martina vystudovala daně a daňové poradenství na Ekonomické univerzitě v Bratislavě a v současnosti je ve společnosti Accace zodpovědná za komplexní agendu zdanění fyzických osob včetně expatů. Má několikaletou praxi ve většině daňových oblastí včetně daně z příjmu a DPH.
Jejím primárním zaměřením v oblasti fyzických osob je poradenství v daňových otázkách spojených s přijímáním, vysíláním a zdaňováním zaměstnanců na Slovensku a v zahraničí a související problematika sociálního zabezpečení.
Viktor Mečiar | Managing Director a partner TULIP Solutions, partner Accace
S rozsáhlými zkušenostmi s řízením projektů implementace ERP v různých evropských zemích sahá Viktorova odbornost nad rámec běžné IT agendy. V roce 2012 nastoupil do společnosti Accace na pozici Group IT Manager. Do jeho agendy spadalo projektové řízení a vedení rozsáhlých projektů implementace zaměstnaneckých portálů pro globální klienty společnosti. Během těchto let se také aktivně podílel na vývoji inovativního cloudového řešení TULIP, jedinečné mezinárodní platformy pro automatizaci a digitalizaci firemních procesů.
V současnosti je jedním z partnerů společnosti Accace a generálním ředitelem společnosti TULIP Solutions s.r.o.
Viktor získal magisterský titul z aplikované informatiky v roce 2004 na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně.
REGISTRACE
Aktualizace: Webinář již proběhl, nelze se registrovat.
Účast na webináři je bezplatná, potřebujeme jen vaše údaje, abychom vám mohli poslat pokyny k eventu. V případě jakýchkoli dotazů nám napište na: sona.vyhonska@tulipize.com
O PARTNEROVI ACCACE
Accace je aktivním a spolehlivým partnerem společností, které hledají špičkové poradenské a outsourcingové služby. Na náročné potřeby klientů odpovídá chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem. V České republice je téměř 270 zaměstnanců a pracuje pro více než 500 firem, od start-upů přes malé a střední podniky až k nadnárodním korporacím. V rámci skupiny má Accace již přes 800 odborníků, kteří poskytují komplexní služby pro více než 2 000 zákazníků.