WEBINÁŘ: ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY PŘEHLEDNĚ
Daňová úskalí firemních benefitů
Firemní benefity jsou běžnou součástí odměňování zaměstnanců, a také nezbytným nástrojem k udržení konkurenceschopnosti zaměstnavatele na trhu práce. Znáte všechna daňová úskalí jejich poskytování, ať již z pohledu zdanění na straně zaměstnance, nebo daňové uznatelnosti nákladů společnosti? Pokud jste občas na pochybách, je náš webinář určen právě vám!
Také vám představíme moduly našé platformy TULIP – Benefity a Eventy. Prostřednictvím těchto HR modulů můžete digitalizovat procesy kolem firemních benefitů a akcí i ve vaší společnosti.
OBSAH WEBINÁŘE
Na webináři se nejdříve zaměříme na samotné benefity pro zaměstnance:
- Rozdělení benefitů dle daňové výhodnosti – tipy na nejvýhodnější řešení.
- Daňové dopady poskytování benefitů jiným subjektům než zaměstnancům.
- Jak fungují flexibilní systémy (cafeterie)?
- Benefity v době koronavirové/při práci z domova.
- Praktické příklady a zkušenosti.
Dále vám představíme naše TULIP moduly Benefity a Eventy:
- Benefity: jednoduchá správa firemních benefitů s automatizovaným procesem online žádostí o aktivaci benefitu přímo v TULIP kontu zaměstnance.
- Moderní nástroj k evidenci benefitů a podmínek jejich využívání, jehož cílem je zjednodušit a automatizovat proces využívání benefitů.
- Eventy: moderní online správa firemních akcí, která zjednoduší život zaměstnancům a HR oddělení.
- Modul umožňuje spravování firemních akcí s možností přihlašování na konkrétní termíny, čekacími listinami a seznamy účastníků.
PŘEDNÁŠEJÍCÍ
Kateřina Hrůzová | Senior Tax Manager
Accace s.r.o.
Kateřina je daňovým poradcem s více než třináctiletou praxí v oboru. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY nebo Fučík & partneři. K Accace se připojila v roce 2017, v současné době zastává pozici Senior Tax Manager.
Katka se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění. Má značné zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů apod.
Dušan Rehák | Product Manager
TULIP Solutions s.r.o.
Dušan řídí vývoj HR modulů TULIPu. Má na starosti vývoj docházkového systému a automatizaci procesů při nástupu nových zaměstnanců. Stojí za většinou nových modulů a vylepšení TULIPu v HR oblasti, které ulehčují život nejen personalistům, ale i běžným zaměstnancům našich klientů.
Přihlaste se na webinář
Vyplňte formulář a zúčastněte se bezplatně webináře:
O ACCACE – partnerovi webináře
Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele poradenských a BPO služeb. Zaměstnává téměř 270 profesionálů a stará se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace mají již přes 600 odborníků, kteří poskytují komplexní služby více než 2 000 zákazníků.
Více o Accace: accace.cz