• Skip to main content
  • Skip to footer
Napište nám Chci dostávat novinky

TULIP Česká republika

Online platforma zjednodušující firemní procesy

  • Docházka
  • HR
  • Účetnictví
  • Reference
  • Blog
  • Akce
  • O nás
  • Kontakt

6 důvodů pro cloudovou kancelář

6 Říj 2016

Proč přesunout svou kancelář do cloudu? Protože už zítra může být pozdě!

Zvyk je železná košile. Lidé v českých zemích jsou spíše konzervativní a neradi se pouští do velkých změn. O důvěře v nové technologie nemluvě. V podnikání však může být zaváhání fatální. Konkurence, která se do inovací pustí dříve, vás může mílovými kroky předběhnout a bude jen velmi obtížné ji dostihnout.

Víte, co všechno už v cloudu je a vy si to ani neuvědomujete? V soukromí důvěřujete emailům, dropboxům, sociálním sítím a různým mobilním aplikacím. Tak proč ne v byznysu? Nebojte se cloudových řešení! Předkládáme vám několik důvodů, proč stojí cloud za zvážení.

1.     Úspora nákladů

Cloud spadá do provozních výdajů. To znamená, že vás v podstatě nestojí nic navíc, neboť náklady na chod firmy musíte nést za všech okolností. Ale bez výhod elektronizace dokumentů a online připojení odkudkoliv je to značně neefektivní. Jediné, o co se musíte postarat při cloudovém řešení, je kvalitní připojení k internetu. Všechny bezpečnostní, údržbové a inovační úkoly jsou na bedrech firmy, která vám svoje cloudové řešení pronajímá.

2.     Úspora času

S cloud computing neplatíte nikomu za to, aby vás zbavil zdlouhavých a drahých procesů kolem vývoje vlastních IT řešení. Nechte to na firmu, která ví, co dělá. Šetříte tak mzdové náklady a vaši zaměstnanci se mohou věnovat věcem důležitějším pro váš primární byznys.

3.     „Bezbariérový“ přístup

Mít dokumenty na internetu znamená, že vaši zaměstnanci mohou pracovat z domu, což je skvělý zaměstnanecký benefit. V dnešní době již v podstatě běžný, a to právě díky bezpapírovým kancelářím. Krom toho nemusíte s sebou všude nosit počítač, neboť se můžete připojit z jakéhokoliv zařízení (mobil, tablet, cizí počítač) a nejste odkázáni na vlastní zálohy. Cloudovými složkami si ušetříte nesmyslné posílání velkých příloh emailem. Zároveň tak snižujete riziko, že se k dokumentům dostanou nežádoucí osoby, neboť do složek na online platformách mají přístup pouze vybraní uživatelé a vše je sledovatelné.

4.     Změny přístupné „live“

Týká se to zejména dokumentů a souborů uložených na internetu, kde můžete data přímo upravovat. Tyto změny jsou okamžitě viditelné každému zaměstnanci, který má přístup do složky. Žádné přeposílání zbytečných emailů, o papírových dokumentech a jejich uskladňování nemluvě.

5.     Základ pro budoucí růst společnosti

S online řešeními nestojí růstu vaší společnosti v cestě žádné překážky. Cloud je nekonečný a takovéto platformy jsou lehce přizpůsobitelné potřebám expandujících firem. Online platformu TULIP využívají startupy, střední firmy i korporace. Pro malé a střední podniky je cloud výborným řešením pravě díky flexibilitě, ideální při změnách a růstu firmy. Velké koncerny se ne zrovna lehce přizpůsobují novým trendům a je pro ně složitější měnit dodavatele a systémy. Na druhé straně mají vysoké náklady a pravě cloud je umí významně snížit.

6.     Bezpečnost

O cloudových řešeních se neustále diskutuje pravě z pohledu bezpečnosti dat. Pochybnosti o tom, zda jsou online systémy bezpečné pro správu citlivých dokumentů, svědčí o zastaralém myšlení. Ukradnout a zneužít je možné jakékoliv informace, ať jsou na papíře nebo virtuální. Stejně tak, jak zabezpečujete své firmy, domy, auta a další majetek zámky, kamerovým systémem, ostrahou a podobně, je chráněno vše, co je v online uzamčeném řešení. TULIP splňuje veškeré bezpečnostní standardy a vlastní certifikáty bezpečnosti. Podobně i všechna další velká cloudová řešení. Vaše citlivé údaje jsou chráněny stejně jako věci v trezoru. Pouze se toho trezoru nedá fyzicky dotknut.

Pokud by vám tyto důvody nestačily, podložíme je celosvětovou statistikou:

6_duvodu_pro_cloud_tulip_blog

Zdroj: http://resource.onlinetech.com/2011-cloud-it-disaster-recovery-statistics/

Ať jste firma jakékoliv velikosti či zaměření, nebojte se cloudu. Jeho výhody hovoří za vše a předčí veškeré fyzické archivy, pořadače s papíry a uzamykatelné skříně v kancelářích. Využívejte naplno výhody 21. století!

TULIP poskytuje účetní (accounting) i mzdové (payroll) cloudové služby. Naše řešení:

VÍC O TULIP ACCOUNTING
       
VÍC O TULIP PAYROLL

Footer

CO JE TULIP

TULIP je cloudové řešení pro řízení administrativy. Zjednodušuje procesy, zvyšuje transparentnost a efektivitu. Jde o přísně zabezpečený samoobslužný portál, který díky úplné digitalizaci dokumentů a automatizaci široké škály firemních procesů eliminuje papírovou práci s jejími riziky a chybovostí. V uplynulých deseti letech se TULIP stal globálním řešením, které využívá přes 1 300 firem a 70 000 uživatelů ve více než 30 zemích.

CO NABÍZÍME

Docházkový systém
HR a personalistika
Automatizace účetnictví

KONTAKTUJTE NÁS

Naše pobočky a kontakty
Žádost o cenovou nabídku
Přihlaste se k odběru novinek

SLEDUJTE NÁS

Facebook LinkedIn Twitter Youtube

@TULIP Solutions, všechna práva vyhrazena | Ochrana osobních údajů | GDPR | Cookies

NENECHTE SI UNIKNOUT NOVINKY A TRENDY Z OBLASTI OPTIMALIZACE FIREMNÍCH PROCESŮ

Buďte u zdroje a mějte přehled o všem, co se děje v byznysu. Přinášíme vám užitečné tipy pro optimalizaci firemních procesů, správu docházky zaměstnanců, personalistiku či automatizaci účetnictví. Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o novinkách v TULIP, nových modulech, funkcích a uživatelských vylepšeních? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete novinky dostávat přímo do vašeho e-mailu.

Chcete malou ochutnávku? Mrkněte na náš blog.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Nedaří se vám přihlásit? Zkuste tuto stránku.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.